Online πωλήσεις από την Volvo

Online πωλήσεις από την Volvo
Αλλαγή πλεύσης και στρατηγικής από τη Volvo, η οποία εστιάζει στις online πωλήσεις για το άμεσο μέλλον.

Το εξαιρετικό αποτέλεσμα που είχε το λανσάρισμα και η διάθεση μέσω διαδικτύου, του νέου XC90, το οποίο έφθασε τις 1.927 πωλήσεις μέσα σε ελάχιστο χρόνο, ενισχύει την ιδέα της Volvo να επενδύσει στις online προώθηση των προϊόντων της.

Έτσι, η Volvo θα αρχίσει σταδιακά να πωλεί μέσω διαδικτύου σε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς ωστόσο να απαξιώσει το δίκτυο επίσημων διανομέων της, οι οποίοι εξάλλου επιτελούν ένα σπουδαίο έργο, ενώ αποτελούν και το μοναδικό σημείο συντήρησης των αυτοκινήτων.

Η νέα στρατηγική ονομάζεται «Volvo Way to Market» και επιτρέπει την προώθηση και πώληση των μοντέλων της με τρόπους που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Αρκεί μόνο η οθόνη του υπολογιστή και η χρήση του κορυφαίου car-configurator, όπως υπόσχεται η Volvo, για να διαμορφώσετε πριν την αγορά το αυτοκίνητο σας σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας και τις προτιμήσεις σας.

Παράλληλα, οι διαφημιστικές κινήσεις θα είναι πιο εστιασμένες και με μεγάλη προσοχή επιλεγμένες, ενώ σχεδιάζει επίσης τον περιορισμό σταδιακά των συμμετοχών σε εκθέσεις αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα θα δίνει το παρόν μόνο σε μια Διεθνή Έκθεση ανά ήπειρο, δηλαδή της Γενεύης όσον αφορά στην Ευρώπη, της Σαγκάης/Πεκίνου στην Ασία και του Ντιτρόιτ στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!