Ποιοι γυρνούν την πλάτη στη Formula 1;

Γιώργος Βαρίνος
Ποιοι γυρνούν την πλάτη στη Formula 1;
Λιγότερο ενδιαφέρον για τη Formula 1 εκδηλώνουν οι Γερμανοί, αν και εφέτος κυριάρχησε η Mercedes και διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα ένας συμπατριώτης τους!
Συρρικνώνεται το ενδιαφέρον για τη Formula 1 στη Γερμανία, που αποτελεί και τη σημαντικότερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη! Σε έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου SID μεταξύ ατόμων, που ενδιαφέρονται για τα σπορ, ανέφερε το 31% ότι δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τη Formula 1. Το 39% δήλωσε, ότι μειώθηκε το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μηχανοκίνητο άθλημα, το 24% ότι έμεινε ως είχε και μόνον το 6% παρακολουθεί στενότερα τα Γκραν Πρι. Πρόκειται για το δεύτερο πλήγμα, που δέχεται η Formula 1 στην πατρίδα της Mercedes, καθώς πτωτική πορεία είχαν και οι τηλεθεάσεις των Γκραν Πρι κατά τις αναμεταδόσεις από το κανάλι RTL. Έτσι ο μέσος όρος τηλεθέασης για κάθε ένα από τους 19 αγώνες κυμάνθηκε εφέτος στο 28,2% με 4,36 εκατ. τηλεθεατές, δηλαδή σχεδόν ένα εκατομμύριο λιγότερους σε σχέση με το περυσινό πρωτάθλημα. Το 2013 κυμάνθηκαν οι τηλεθεάσεις στο 31,9% και παρακολουθούσαν το κάθε Γκραν Πρι 5,28 εκατ. τηλεθεατές. Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν, ότι η κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ βρίσκεται σε κρίση. Σε άλλες εποχές θα είχαν πιάσει οι τηλεθεάσεις –τουλάχιστον στη Γερμανία- limit up. Και αυτό, καθώς εφέτος κυριάρχησε μία γερμανική ομάδα, η Mercedes, ενώ και ο –επίσης Γερμανός- Νίκο Ρόσμπεργκ έδωσε μάχη μέχρι το τελευταίο Γκραν Πρι για το στέμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Να σημειώσουμε επίσης, ότι και το 2013 είχε συρρικνωθεί η παγκόσμια τηλεθέαση των Γκραν Πρι της Formula 1 δραματικά. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Global Media Report, πέρυσι παρακολούθησαν τους αγώνες σε όλον τον κόσμο 450 εκατ. τηλεθεατές, δηλαδή περίπου 50 εκατ. λιγότεροι σε σχέση με το πρωτάθλημα του 2012. Η πτώση είχε αποδοθεί εν μέρει στην απόλυτη κυριαρχία του Φέτελ και της Red Bull, που μείωσε το ενδιαφέρον για τον τίτλο από ένα σημείο και μετά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!