Θα αποκτήσει η Mercedes μοτοσικλέτες;

Γιώργος Βαρίνος
Θα αποκτήσει η Mercedes μοτοσικλέτες;
Γερμανικό δημοσίευμα αναφέρει, ότι η Daimler βρίσκεται μία ανάσα πριν την απόκτηση του 25% της ιταλικής μάρκας μοτοσικλετών MV Agusta.
Η αρχή έγινε από την Audi, η οποία αγόρασε τη Ducati. Τώρα σκοπεύει να την μιμηθεί και η Daimler, που σχεδιάζει να μπει με 25% στο μετοχικό κεφάλαιο της ιταλικής MV Agusta. Σύμφωνα με πληροφορίες της έγκυρης γερμανικής εφημερίδας Suddeutsche Zeitung, η Daimler βρίσκεται πολύ κοντά στην ολοκλήρωση αυτής της πράξης μέσω της AMG, επίσημου οίκου βελτιώσεων της θυγατρικής Mercedes. Η εφημερίδα σημειώνει, ότι οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν πιθανότατα κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθεσης Μοτοσικλέτας EICMA στο Μιλάνο από τις 6 έως τις 9 Νοεμβρίου. Τότε θα ανοίξουν Daimler και Mercedes τα χαρτιά τους και θα αποκαλύψουν τα μελλοντικά τους σχέδια με την MV Agusta. Η ιταλική μάρκα διαθέτει μεγάλη παράδοση και έζησε τις καλύτερες στιγμές της από τα μέσα της δεκαετίας του 50 έως τα μέσα της δεκαετίας του 70. Στους θρυλικότερους αναβάτες της περιλαμβάνονται ο 15 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλέτας, Τζιάκομο Αγκοστίνι και ο -80χρονος σήμερα- Τζον Σέρτις. Ο Σέρτις είναι ο μοναδικός αγωνιζόμενος, που έχει κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο στις μοτοσικλέτες με MV Agusta και στη Formula 1 με τη Ferrari! Οι ανερχόμενοι Ιάπωνες έβαλαν στο περιθώριο την MV Agusta, τόσο σε οικονομικό όσο και αγωνιστικό επίπεδο, οπότε η εταιρεία πτώχευσε το 1980. Χρειάστηκε να περάσουν δώδεκα χρόνια για να αναστηθεί η ιταλική μάρκα από τον Ιταλό επενδυτή Καστιλιόνι, για να την πωλήσει το 2008 στη Harley-Davidson και να την επαναγοράσει το 2010. Δύο λόγοι κάνουν την MV Agusta μία ενδιαφέρουσα περίπτωση για την Daimler. Η MV Agusta προσφέρει πρεστίζ, διαθέτει μία πολυκύμαντη και ένδοξη ιστορία στους αγώνες και θεωρείται μία μάρκα με προσωπικότητα. Επίσης θα μπορούσε να μεταδώσει στην Daimler την τεχνογνωσία της, όσον αφορά στην εξέλιξη και κατασκευή κινητήρων μικρού κυβισμού και υψηλής απόδοσης. Η BMW χρησιμοποιεί για παράδειγμα στην ηλεκτρική i3 ένα μοτέρ μοτοσικλέτας ως γεννήτρια για τις μπαταρίες, ενώ στο Παρίσι αποκάλυψε η VW το πειραματικό XL Sport με κινητήρα V2 της θυγατρικής Ducati και 200 ίππους ισχύ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!