To Pony μπήκε στο αυλάκι

Γιώργος Βαρίνος
To Pony μπήκε στο αυλάκι
Χαμός με πάνω από 25.000 προπαραγγελίες για το ελληνικό Pony, που θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2015 και θα αρχίσει να παραδίδεται το επόμενο καλοκαίρι.
Ένα – ένα φαίνεται, ότι βγαίνουν τα εμπόδια από τον δρόμο του Pony. Μετά τη λύση που θα δοθεί το επόμενο τρίμηνο στο πρόβλημα της τεχνικής πιστοποίησης, προκύπτει πλέον ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για την πορεία του ελληνικού μοντέλου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατασκευάστρια εταιρεία Namco Hellas σκοπεύει να παρουσιάσει το νέο Pony στις αρχές του 2015 και σταδιακά θα ξεκινήσει η παραγωγή του, για να αρχίσουν οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες το επόμενο καλοκαίρι. Το νέο Pony θα είναι σχεδιαστικά σχεδόν ταυτόσημο με το πρωτότυπο, που έχει δει τα φώτα της δημοσιότητας, θα παράγεται έξω από τη Θεσσαλονίκη και οι προμηθευτές του θα είναι ελληνικές εταιρείες. Θα εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες, έναν βενζίνης με περίπου 75 έως 80 ίππους και χειροκίνητο σαζμάν πέντε σχέσεων, έναν πετρελαίου και έναν βενζίνης – φυσικού αερίου. Καθένας θα προέρχεται και από μία διαφορετική ξένη αυτοκινητοβιομηχανία. Το ενδιαφέρον για το σύγχρονο ελληνικό αυτοκίνητο είναι μεγάλο, τόσον από πλευράς εμπόρων που επιθυμούν να γίνουν αντιπρόσωποι της μάρκας, όσο και από πλευράς πελατών. Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Namco, Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, δήλωσε στην εφημερίδα ‘’Ελευθεροτυπία’’, ότι οι παραγγελίες από το εσωτερικό και το εξωτερικό έχουν φτάσει ήδη τις 25.000 κομμάτια και συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς. Στη χώρα μας θα απασχολεί η μονάδα παραγωγής στην τελική της φάση 410 εργαζομένους, ενώ θα δημιουργηθούν σταδιακά περίπου 2.700 έμμεσες θέσεις εργασίας. Πρόθεση της Namco Hellas, είναι η λειτουργία μικρών μονάδων παραγωγής σε κάθε ενδιαφερόμενη χώρα, όπως π.χ. στην Αίγυπτο, την Αλγερία, κλπ. Στα μελλοντικά σχέδια της Namco περιλαμβάνεται ένα τετρακίνητο και ένα ηλεκτροκίνητο Pony.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!