Η νέα Jaguar XE που δεν πληρώνει τέλη

Η νέα Jaguar XE που δεν πληρώνει τέλη
Το μεσαίο μοντέλο της Jaguar παρουσιάστηκε επίσημα και εμείς σας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες του.

Η Jaguar φωταγώγησε όλο το Λονδίνο για την παρουσίαση της νέας και πολύ σημαντικής XE. Δεν είναι απλώς το βασικό μοντέλο της που θα ανταγωνιστεί τις BMW 3 series και Mercedes-Benz C-Class, αλλά αυτό που θα την οδηγήσει στο μέλλον.

Σχεδιαστικά συνεχίζει από εκεί που ξεκίνησε η μεγαλύτερη XF, με δυναμικές γραμμές, μεγάλες εισαγωγές αέρα και νεύρα στο καπό, όσον αφορά το εμπρός μέρος.

Πατά σε τεράστιους τροχούς 20 ιντσών, που της δίνουν μια πιο δυναμική διάσταση, ενώ στο πίσω μέρος η κεκλιμένη οροφή συναντά την ανεπαίσθητη αεροτομή που δημιουργεί το ανασήκωμα της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Τα λεπτά φωτιστικά σώματα την χαρίζουν κομψότητα και έντονη προσωπικότητα, με τα σημαντικότερα όμως να αφορούν την τεχνολογία που κουβαλάει η νέα XE.

Νέο πλαίσιο, με μεγάλη χρήση αλουμινίου, σε ποσοστό 75%, κάνει την XE ξεχωριστή από τα μοντέλα της κατηγορίας της, χαρίζοντάς της το προβάδισμα σε αυτόν τον τομέα. Επίσης, όσον αφορά την κατασκευή της, από αλουμίνιο είναι το καπό, η οροφή, τα εμπρός και πίσω φτερά και οι πόρτες.

Η Jaguar ανακοινώνει με υπερηφάνεια, ότι η νέα XE είναι το πιο αεροδυναμικό μεσαίο σεντάν, με δείκτη Cd 0,26, ενώ με βάρος 1.475 κιλά για την έκδοση V6 είναι και ιδιαίτερα ελαφριά. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί ηλεκτρική υποβοήθηση για το τιμόνι, επιλογή που έγινε με γνώμονα την αποδοτικότητα.

Σε αυτό τον τομέα είναι που επίσης διακρίνεται η Jaguar, με τη νέα γενιά κινητήρων Ingenium. Η νέα XE έκανε την πρεμιέρα της με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 3λιτρο κινητήρα βενζίνης, με απόδοση 340 ίππων και 450 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.

Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,1 δλ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 8,3 λίτρα/100 χλμ., με την εκπομπή CO2 στα 194 γρ./χλμ.

Η οικονομική ή αν θέλετε οικολογική πρόταση με μόλις 99 γρ./χλμ. εκπομπή CO2, τιμή που την απαλλάσσει και από τα τέλη κυκλοφορίας, είναι η έκδοση με τον 2λιτρο 4κύλινδρο diesel κινητήρα, που αποδίδει 163 ίππους και 380 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση σε αυτή την περίπτωση περιορίζεται στα 3,8 λίτρα/100 χλμ.

Η μετάδοση της κίνησης περνάει στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων της ZF, με οκτώ σχέσεις, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα χειροκίνητο εξάρι. Στο μέλλον αναμένεται να εμπλουτιστεί η γκάμα των κινητήρων, ενώ θα υπάρξει και έκδοση με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, η νέα XE δίνει έμφαση στην αεροδυναμική, με χαμηλό για την κατηγορία της ύψος 1.416 χιλ. Κατά τα λοιπά, το μεσαίο μοντέλο της Jaguar έχει μήκος 4.672 χιλ., πλάτος 1.850 χιλ. και μεταξόνιο 2.835 χιλ.

Αυτό της χαρίζει μεγάλη ευρυχωρία στο εσωτερικό της, το οποίο διακρίνεται επίσης και για την τεχνολογία που ενσωματώνει. Το Jaguar InControl Remote επιτρέπει στους χρήστες smartphone iOS ή Android να συνδέονται με το αυτοκίνητό τους, όπου και αν βρίσκονται και να ελέγχουν τις λειτουργίες του.

Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει έλεγχο του κλιματιστικού και ρύθμιση για μια εβδομάδα, κλείδωμα και ξεκλείδωμα των θυρών ή ακόμα και να θέσετε σε λειτουργία τον κινητήρα.

Η νέα Jaguar XE θα παρουσιαστεί επίσης στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ η ενδεικτική βασική τιμή της στην Αγγλία θα είναι 27.000 στερλίνες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!