Peugeot 308 e-HDi

Γιώργος Βαρίνος
Peugeot 308 e-HDi
Nέο πάτωμα, φρέσκο ντιζάιν, υψηλότερη ποιότητα αποτελούν τα βασικά όπλα του Peugeot 308 δεύτερης γενιάς, που το δοκιμάσαμε στην ντιζελοκίνητη εκδοχή των 1,6 λίτρων με 115 ίππους.

Fαίνεται ότι η Peugeot αρχίζει και βάζει μυαλό μετά τα στραπάτσα των τελευταίων ετών, που την ανάγκασαν να προσφύγει στην οικονομική βοήθεια του γαλλικού κράτους, αλλά και να προχωρήσει σε μαζικές απολύσεις. Το νέο 308 εκφράζει ακριβώς αυτόν τον –αναγκαίο- άνεμο αλλαγής που πνέει στη γαλλική μάρκα και επιβεβαιώνεται και από τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς, που κατέκτησε για το 2014. Το 308 δεύτερης γενιάς βασίζεται σε ένα νέο πάτωμα, χάρη στο οποίο εξοικονομήθηκαν 70 κιλά βάρος, ενώ άλλα 70 κερδήθηκαν με τη χρήση ελαφρύτερων υλικών (π.χ. τα μπροστινά φτερά και το καπό του κινητήρα είναι από αλουμίνιο). Οικονομία έκαναν οι Γάλλοι και στις εξωτερικές διαστάσεις του νέου κόμπακτ μοντέλου τους που είναι περίπου δύο εκατοστά πιο κοντό και τέσσερα εκατοστά χαμηλότερο από το προηγούμενο 308. Επίσης το αμάξωμα των 4,25 μ. διαθέτει πλέον πολύ μικρότερους προβόλους και έγινε αεροδυναμικότερο.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του 308 διαθέτει μεν ορισμένα μοντέρνα στοιχεία, είναι όμως σαφώς πιο απλός και απέριττος από το παιχνιδιάρικο ντιζάιν του μοντέλου πρώτης γενιάς. Γενικότερα, για το νέο Peugeot 308 δεν πρόκειται να στρίψεις το κεφάλι στον δρόμο ούτε όμως και θα το αντιπαθήσεις. Ίσως εδώ να βρίσκεται και το κουμπί της επιτυχίας, όπως συμβαίνει... Διαβάστε όλη τη δοκιμή του Peugeot 308 e-HDi στο περιοδικό inMotion, με πολλές φωτογραφίες και video. Εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!