Άριστα για το MINI στο αμερικάνικο crash test

Άριστα για το MINI στο αμερικάνικο crash test
To Countryman ήταν το μόνο που πέρασε αλώβητο από τα νέα σκληρά αμερικάνικα τεστ πρόσκρουσης.

Στη δοκιμή πρόσκρουσης που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο για την Ασφάλεια των Αυτοκινητόδρομων ή IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) των ΗΠΑ. Η δοκιμή που λανσαρίστηκε το 2012, εφαρμόστηκε από τους ειδικούς ασφάλειας του ινστιτούτου σε δώδεκα οχήματα της μικρής και μικρομεσαίας κατηγορίας, όλα παραγωγής, model year 2014.

To MINI Countryman ήταν το μοναδικό που πέτυχε το κορυφαίο σκορ «καλό», επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά την εξαιρετική του θέση σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Επίσης, έλαβε τη διάκριση Top Safety Pick (TSP).

Το ινστιτούτο εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Από τα δώδεκα μοντέλα που δοκιμάστηκαν, το MINI Cooper Countryman είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στη μικρή κατηγορία που πέτυχε το κορυφαίο σκορ «καλό» στη δοκιμή ελαφρώς έκκεντρης πρόσκρουσης».

Η δοκιμή του IIHS σε κολόνα προσομοιώνει μία μετωπική σύγκρουση με κινούμενο εμπόδιο και ταχύτητα περίπου 64 χλμ./ώρα. Στα crash test που συνήθως γίνονται στην Ευρώπη, τα αυτοκίνητα χτυπάνε το εμπόδιο έκκεντρα, αλλά η δοκιμή του IIHS διαφέρει στο οτι περιλαμβάνει σύγκρουση με κολόνα που καλύπτει σχεδόν το ένα τέταρτο του εμπρός τμήματος. Σαν αποτέλεσμα, δεν είναι δυνατόν να απορροφηθεί ολόκληρη η ενέργεια κρούσης και ο βαθμός της παραμόρφωσης είναι υψηλότερος στις περιοχές της πρόσκρουσης.

Τα αυτοκίνητα πετυχαίνουν καλή βαθμολογία μόνον εάν ο κλωβός επιβατών παραμένει ανέπαφος και οι αερόσακοι συνεργάζονται με τις ζώνες ασφαλείας για να αποφευχθεί ο τραυματισμός της κεφαλής.

Αν ο κλωβός επιβατών παραμορφωθεί, τα καθίσματα και οι αερόσακοι μετατοπίζονται και δεν προσφέρουν πλέον πλήρη προστασία. Για καλή βαθμολογία στη συγκεκριμένη δοκιμή, τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι σχεδιασμένα εξ αρχής έτσι ώστε οι εξωτερικές δυνάμεις να κατανέμονται σε όλο το εμπρός τμήμα τους σε ένα τόσο οριακό σενάριο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!