Υβριδική Bugatti 1.500 ίππων!

Γιώργος Βαρίνος
Υβριδική Bugatti 1.500 ίππων!
Η διάδοχος της Bugatti Veyron θα συνδυάζει τον W16 βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και θα πιάνει τα 460 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα!
Το 2016 θα αποκαλύψει επίσημα η Bugatti την διάδοχο της Veyron. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα και μετάδοση κίνησης στους τέσσερις τροχούς, όπως και το σημερινό που απεικονίζεται στη φωτογραφία μας. Ωστόσο θα το ξεπερνά αισθητά σε επιδόσεις και σε ισχύ, καθώς στόχος των μηχανικών της Bugatti είναι να πιάνει τα 460 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και να αποδίδει 1.500 ίππους! Για να γίνουν όλα αυτά πραγματικότητα, θα αποκτήσει ο γνωστός W16 βενζινοκινητήρας ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, χάρη στους οποίους θα μειωθεί και η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα. Η σημερινή Veyron εκπέμπει 596 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο, η διάδοχός της θα επιβαρύνει πολύ λιγότερο το περιβάλλον και θα πληροί τις προδιαγραφές Euro 6. Σύμφωνα με εσωτερικές πληροφορίες, αυτή την εποχή δοκιμάζονται πέντε πρωτότυπα με διαφορετικού τύπου κινητήρια σύνολα. Το μοντέλο παραγωγής θα διαθέτει ωστόσο σε κάθε περίπτωση και ηλεκτροκινητήρα, συνδεδεμένο άμεσα με το σαζμάν, ενώ θα χρησιμοποιηθεί αμάξωμα μονοκόκ από ανθρακονήματα για περιορισμό του βάρους. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει δραστικά, είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός του αμαξώματος. Η Bugatti πρόκειται να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις παραγωγής για το νέο μοντέλο της. Συγκεκριμένα σχεδιάζεται μία πρόσθετη γραμμή παραγωγής και μία μεγαλύτερη αίθουσα στάθμευσης των αυτοκινήτων, μέχρι να ξεκινήσουν το ταξίδι τους προς τους νέους ιδιοκτήτες τους. Στόχος είναι να μειωθεί θεαματικά ο χρόνος αναμονής για την παραλαβή μίας καινούριας Bugatti από τους πελάτες. Η Veyron κοστίζει 1,7 εκατ. ευρώ, όμως η Bugatti συνεχίζει να καταγράφει ζημιές. Γιαυτό και θεωρείται πολύ έξυπνη κίνηση από τους αναλυτές, να μετεξελίξει η Bugatti τους σημερινούς κινητήρες και σαζμάν, αντί να τους αντικαταστήσει με εντελώς νέους. Πρόκειται για μία κίνηση ματ, όσον αφορά στον δραστικό περιορισμό του κόστους εξέλιξης. Η διάδοχος της Veyron θα αρχίσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες το 2017 και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο και από την αρχή προκαθορισμένο αριθμό, ώστε να μην χάσει τη μοναδικότητά της. Αν πάνε μάλιστα τα πράγματα, όπως τα σχεδιάζει η εταιρεία, τότε θα αποδειχθεί το νέο μοντέλο κερδοφόρο!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!