H γκάμα των Motocross της KTM

Γιώργος Βαρίνος
H γκάμα των Motocross της KTM
Οι μοτοσυκλέτες Motocross της KTM, έχουν κερδίσει Παγκόσμια Πρωταθλήματα σε δίχρονες και τετράχρονες κατηγορίες και αποτελούν την σταθερά των αγωνιζομένων που κάνουν πρωταθλητισμό.

Το R&D τμήμα της KTM, στο Mattighofen παρουσίασε τα νέα μοντέλα για το 2015. Οι αναβαθμίσεις έχουν γίνει, ώστε να βελτιωθούν αυτές οι κορυφαίες μοτοσυκλέτες με τα δίχρονα 125 SX, 150 SX και 250 SX και τα τετράχρονα 250 SX-F, 350 SX-F και 450 SX-F που κυριαρχούν ήδη στις πίστες. Για τους μικρούς αναβάτες, υπάρχουν τρεις μικρές μοτοσυκλέτες τα 50 SX, 65 SX και 85 SX. Ολόκληρη η γκάμα των μοτοσυκλετών για ενήλικες, έχει βελτιώσεις στο πλαίσιο, με σχεδίαση που εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος και νέες βελτιωμένες θέσεις στήριξης του μοχλικού. Το ίδιο το μοχλικό έχει σχεδιαστεί εκ νέου ώστε να είναι ελαφρύτερο και να έχει καλύτερη καμπύλη προοδευτικότητας, κάτι που επίσης σημαίνει ότι οι ρυθμίσεις στο πιρούνι και το αμορτισέρ έχουν προσαρμοστεί ανάλογα, προσφέροντας την ιδανική αίσθηση στην πίστα. Νέες είναι οι απολήξεις του πιρουνιού και υπάρχει πιο λεπτός άξονας τροχού, ο οποίος προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ νέος είναι ο άξονας και ο μηχανισμός συγκράτησης του, με χαμηλότερο βάρος. Τα εντελώς νέα στεφάνια των τροχών προέρχονται από την Excel και με το μαύρο χρώμα τους δίνουν «εργοστασιακό» look στα μοντέλα του 2015. Επιπλέον οι μοτοσυκλέτες έχουν πλαίσιο βαμμένο σε πορτοκαλί χρώμα, όπως ακριβώς και οι εργοστασιακές. Σε όλα τα SX και SX-F μοντέλα τοποθετούνται πλέον ελαστικά Dunlop MX52, τα οποία εξελίχθηκαν από την Αμερικάνικη εργοστασιακή ομάδα. Για να ολοκληρωθεί η εντυπωσιακή εικόνα των νέων μοντέλων η KTM σχεδίασε νέα εντυπωσιακά γραφικά, ενώ τα δύο υλικών grips στο τιμόνι και το ελαφρύτερο πίσω γρανάζι μετάδοσης ολοκληρώνουν τις αλλαγές αυτών των, υψηλής απόδοσης, μοντέλων. Όπως συνήθως, υψηλής ποιότητας εξαρτήματα όπως τα φρένα της Brembo, τα τιμόνια της Renthal και τα συστήματα υδραυλικού συμπλέκτη της Brembo, προσδίδουν κορυφαία στοιχεία στις εκπληκτικές motocross μοτοσυκλέτες της KTM. Το 250 SX-F και το 350 SX-F έχουν δεχθεί μικρές αλλαγές στον κινητήρα, όπως αλλαγές στο συμπλέκτη για μείωση βάρους, μαζί με νέα o-rings στην σίτα της αντλίας λαδιού, που περιλαμβάνονται και στο 450 SX-F. Το 250 SX έχει επίσης νέο συμπλέκτη. Για τη νέα γενιά των sport μοτοσυκλετών KTM η mini γκάμα συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία τεχνολογία για τους μικρούς αναβάτες και το πολύνικες 85 SX δέχεται νέες αλλαγές που προστίθενται στα ήδη ποιοτικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στη μοτοσυκλέτα αυτή. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και στα 65 SX και 50SX.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο: www.ktm.com.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!