Αεροδυναμική σαν βέλος η Porsche… του 1984

Με κορυφαία αεροδυναμική από το 1984, η Porsche 911 εκείνης της εποχής θα μπορούσε να συγκριθεί ακόμα και με σημερινά μοντέλα.

Η Porsche συνεχίζει να μας ξεναγεί στο μουσείο της και να μας αποκαλύπτει όλα όσα για χρόνια κράταγε καλά κρυμμένα στα συρτάρια της και πίσω από τις μεγάλες πόρτες των εργαστηρίων της.

Μετά την 911 με τον θηριώδη V8 κινητήρα, σειρά έχει το μυστικό της αεροδυναμικής και οι τιμές που είχαν επιτύχει 30 χρόνια πριν.

Ο Dieter Landenberger, υπεύθυνος του μουσείου της Porsche, μας εξηγεί τι έκανε τόσο αεροδυναμική εκείνη την 911 του 1984. Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε ένα ειδικά σχεδιασμένο εμπρός σπόιλερ, τροχούς καλυμμένους χωρίς κενά και μια τροποποιημένη πίσω αεροτομή. Το αποτέλεσμα ήταν να κατέβει η τιμή του συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,27.

Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, η νέα BMW i8 έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 ενώ η McLaren P1 0,34.

Στοιχεία από αυτό το πρωτότυπο που μας αποκάλυψε η Porsche 30 χρόνια μετά, αλλά δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή, χρησιμοποιήθηκαν σε μεταγενέστερα μοντέλα δρόμου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!