Επίσημο: Megane R.S. 275 Trophy

Επίσημο: Megane R.S. 275 Trophy
Η Renault παρουσιάζει το γρηγορότερο Megane με τα διακριτικά R.S. 275 Trophy, κοιτώντας στην κορυφή της κατηγορίας.

Το νέο Megane R.S. 275 Trophy είναι έτοιμο, με τη Renault να δίνει στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία και φωτογραφίες του. Πρόκειται για μια περιορισμένη έκδοση του γρήγορου Megane η οποία έχει εξελιχθεί πάνω στην έκδοση cup.

Στόχος είναι να ανακτήσει το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου στο Nurburgring για αυτοκίνητα με μετάδοση κίνησης εμπρός, το οποίο έχασε πρόσφατα από το Seat Leon Cupra 280.

Ο γνωστός 2λιτρος τούρμπο κινητήρα του Megane χρησιμοποιείται και στο R.S. Trophy, με τη διαφορά ότι εδώ αποδίδει 10 ίππους επιπλέον, φθάνοντας τους 275 στις 5.500 σ.α.λ. Παράλληλα, η ροπή που αγγίζει τα 360 Nm είναι διαθέσιμη στο σύνολό της και αποδίδεται σταθερά από τις 3.000 έως τις 5.000 σ.α.λ.

Μια από τις βελτιώσεις που έγιναν στη συγκεκριμένη έκδοση αφορά το σύστημα εξαγωγής, την εξέλιξη του οποίου ανέλαβε η Akrapovic, με την κατασκευή του να είναι από τιτάνιο.

Επιπλέον, η ειδικός στα αμορτισέρ Ohlins ανέλαβε να βάλει στο Trophy ότι καλύτερο έχει στη γκάμα της, με χρήση για δρόμο και πίστα. Αυτά επιτρέπουν στον οδηγό να κάνει με ευκολία, όπως ανακοινώνει η εταιρεία τις ρυθμίσεις σε επίπεδο σκληρότητας.

Ένας ακόμα σημαντικός συνεργάτης στη δημιουργία του ειδικού αυτού μοντέλου είναι η Michelin, η οποία εξέλιξε επάνω στο Megane R.S. 275 Trophy τα ειδικά ελαστικά για πίστα Pilot Sport Cup 2. Αυτά συνδυάζονται επιπλέον και με μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών της Speedline.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν τα σπορ καθίσματα από δέρμα και αλκαντάρα με τις κόκκινες ραφές, τι οποίες συναντάμε και στο τιμόνι, όπως και στο χειρόφρενο.

Το Megane R.S. 275 Trophy θα διατίθεται σε περίπου 20 χώρες και στις πέντε ηπείρους, με το βιβλίο των παραγγελιών να ανοίγει στις 3 Ιουνίου στη Γαλλία, όπου η τιμή του με τους φόρους έχει οριστεί στα 38.000 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!