Ο Κεν Μπλοκ... ξαναχτυπά! (pics & vid)

Ο Κεν Μπλοκ... ξαναχτυπά, αυτή τη φορά με το Climbkhana στο Pikes Peak, που είναι η επόμενη γενιά του Gymkhana, μ' ένα... κτήνος 1400 ίππων!

Μετά τα πολλά και διάφορα βίντεο με το Gymkhana, ο Κεν Μπλοκ αποφάσισε να... ανέβει επίπεδο. Ο Αμερικανός αυτή τη φορά πήγε στον περίφημο λόφο Pikes Peak για να γυρίσει το Climbkhana, που αποτελεί την επόμενη γενιά του Gymkhana, το οποίο μας έχει προσφέρει τόσο καιρό πλούσιο θέαμα και πολύ... κάψιμο.

Για τις ανάγκες της περίστασης ο Κεν Μπλοκ πήρε μία Ford Mustang του 1965, την οποία ονόμασε Hoonicorn RTR V2. Αυτή αποτελεί μία εξέλιξη της αυθεντικής Hoonicorn, που... φοράει κινητήρα V2 με twin τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 1400 ίππους, τη στιγμή που την... πότισε με μεθανόλη.

Κάτι που του έδωσε τη δυνατότητα να κάνει τα... κόλπα του και να... κάψει λάστιχο με οποιαδήποτε ταχύτητα. Άλλωστε, και ο ίδιος παραδέχτηκε πως πρόκειται για ένα... κτήνος, που θέλει να τον σκοτώσει! «Όταν ήμουν νέος, είδα το Pikes Peak International Hill Climb στην τηλεόραση μία ή δύο φορές.

Ακόμα και ως παιδί, θυμάμαι ότι ονειρευόμουν να τρέξω εκεί κάποια μέρα επειδή έδειχνε τόσο επικό. Τελικά, το έκανα το 2005, αλλά ήταν με αυτοκίνητο Group N Rally, με το οποίο δεν είχα τόση ισχύ εκεί πάνω. Ήταν μία υποτονική εμπειρία λόγω του θέματος με την ιπποδύναμη, όμως λάτρεψα τον δρόμο και το βουνό.

Πάντα ήθελα να επιστρέψω εκεί και να κάνω το σωστό. Οπότε, η οδήγηση, όπως στα βίντεο του Gymkhana, με το Hoonicorn με 1400 ίππους, ήταν πραγματικά ένα όνειρο που βγήκε αληθινό! Το αυτοκίνητο είναι τρελό! Νιώθω ότι θέλει να με σκοτώσει!

Προσθέσαμε τα twin τούρμπο, ήταν το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ. Τώρα είναι αρκετά πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση, αλλά λιώνει τα λάστιχα πολύ γρήγορα. Είναι το πιο ισχυρό AWD αυτοκίνητο στον κόσμο που έχω οδηγήσει με αυτόν τον τρόπο, οπότε είμαι χαρούμενος που δεν πέθανα κάνοντας αυτό το βίντεο!», ήταν τα λόγια του.

Μάλιστα, λίγες ώρες πριν ανέβασε στη σελίδα του στο Facebook βίντεο με τις πρώτες δοκιμές με τη Hoonicorn V2 στην πίστα. Τέλος, να σημειωθεί ότι η διαδρομή περιελάμβανε 156 στροφές, με τον Κεν Μπλοκ να ανεβαίνει σε ύψος 4267,2 μέτρων, τη στιγμή που η απόσταση ήταν 12,42 μίλια, δηλαδή 20 χιλιόμετρα.

TOYO TIRES | Ken Block’s Climbkhana: Pikes Peak Featuring the Hoonicorn V2