Έρχεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό!

Πέτρος Πιτσίνης
Έρχεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό!
Η Daimler Trucks, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών του κόσμου, ετοιμάζει να βάλει στην παραγωγή το Fuso eCanter, που θα αλλάξει την ιστορία στα οχήματα της κατηγορίας του.

Εντός του έτους αναμένεται να φτάσει στους δρόμους το Fuso eCanter, ένα ελαφρύ φορτηγό που θα διατεθεί σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ιαπωνία και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό! H Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), μέλος της Daimler Trucks, σχεδιάζει να παραδώσει 500 φορτηγά αυτής της γενιάς σε πελάτες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Μεγάλης κλίμακας παραγωγή προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2019. Ο Marc Llistosella, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation και Επικεφαλής της Daimler Trucks Asia: «Σε καιρούς που όλοι μιλούν για ηλεκτρικά φορτηγά, είμαστε οι πρώτοι που ουσιαστικά θέτουμε σε εργοστασιακή παραγωγή ένα εξολοκλήρου ηλεκτρικό φορτηγό.

Έχοντας μία μακρά ιστορία στα εναλλακτικά συστήματα κίνησης, είμαστε περήφανοι που μπαίνουμε σε αυτή τη νέα εποχή. Το FUSO eCanter εισέρχεται στην αγορά μετά από χρόνια δοκιμών σε πελάτες και με τη διασφάλιση ανταλλακτικών, υπηρεσιών και εγγύησης μέσω του παγκόσμιου δικτύου διανομέων FUSO». «Το νέο FUSO eCanter ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για προϊόντα που πληρούν και υπερβαίνουν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών CO2.

Αποτελεί μία ελκυστική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και καθιστά τα ηλεκτρικά φορτηγά κύριο παίκτη για τις εντός πόλεων διανομές στο μέλλον», προσθέτει ο κύριος Llistosella. Το εξολοκλήρου ηλεκτρικό ελαφρύ φορτηγό αποτελεί την απάντηση της MFTBC στην ανάγκη του κοινού για ένα αθόρυβο φορτηγό μηδενικών ρύπων στις συνεχώς αυξανόμενες διανομές εντός των πόλεων.

Εκτός από φιλικό προς το περιβάλλον, το φορτηγό είναι επίσης αποδοτικό και οικονομικό για τους χρήστες, όπως έχουν ήδη αποδείξει οι δοκιμές πελατών στην Ευρώπη. Το FUSO eCanter έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και χωρητικότητα φορτίου 3,5 τόνων – ανάλογα με το αμάξωμα και τη χρήση. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του οχήματος περιλαμβάνει έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 420 V και 13,8 kWh η καθεμία. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό, προσφέρει εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!