Περισσότερη άνεση και ισχύς για το Renault Kadjar

Πέτρος Πιτσίνης
Περισσότερη άνεση και ισχύς για το Renault Kadjar
Με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και ένα δυνατότερο κινητήρα βενζίνης θα συνεχίσει την πορεία του το Kadjar, στην MY18 εκδοχή του.

Μέχρι σήμερα, η γκάμα του Renault Kadjar αποτελείται από τρεις κινητήρες, έναν βενζίνης και δύο ντίζελ. Ο πρώτος, είναι 1.2 λίτρων με 130 ίππους και οι άλλοι δύο είναι οι γνωστοί 1.5 και 1.6 dCi, με 110 και 130 άλογα αντίστοιχα. Η γαλλική μάρκα ωστόσο, αποφάσισε να διευρύνει λίγο τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή και προσθέτει άλλο ένα μοτέρ βενζίνης, τον 1.6 TCe.

H απόδοσή του ανέρχεται στους 165 ίππους και η ροπή φτάνει τα 240 Nm, ενώ πάει «πακέτο» με ένα αυτόματο κιβώτιο. Πολλοί θα περίμεναν πως αυτό είναι το EDC τύπου διπλού συμπλέκτη της Renault, ωστόσο πέφτουν έξω, αφού προτιμήθηκε το X-Tronic των συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) από τον «αδελφό» Nissan Qashqai.

Οι επιδόσεις είναι σβέλτες, κρίνοντας από τους αριθμούς, με τα 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί 9,2 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθούν. Από την άλλη, η κατανάλωση καυσίμου είναι σε λογικά επίπεδα, με τη Renault να ανακοινώνει ότι χρειάζεται 6,0 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα που διανύει. Οι προσθήκες αυτές έγιναν στο πλαίσιο της έκδοσης του μοντέλου για το 2018 (MY18) και δεν συνοδεύονται από κάποιου είδους αλλαγή στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ή την εμφάνιση του Kadjar.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!