Αλλαγές ουσίας για το Nissan X-Trail (pics & vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Αλλαγές ουσίας για το Nissan X-Trail (pics & vid)
Το ιαπωνικό SUV ανανεώθηκε και διαθέτει πλέον πιο δυναμική αισθητική, μεγαλύτερες διαστάσεις, ακόμη καλύτερο εξοπλισμό και τεράστιους χώρους για έως και επτά άτομα.

Η ώρα της ανανέωσης έφτασε για το Nissan X-Trail, μετά από αρκετά χρόνια παρουσίας στην αγορά. Μαζί με το μικρό του «αδερφό», το Qashqai δηλαδή, απέκτησε νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διαφορετικά φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένη μάσκα που το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει από το προηγούμενο. Το μήκος κέρδισε 50 χιλιοστά και πλέον διαμορφώνεται στα 4.690, όμως οι υπόλοιπες διαστάσεις δεν μεταβλήθηκαν. Έξι από τα οκτώ υπάρχοντα χρώματα του X-Trail συνεχίζουν να υπάρχουν στην «παλέτα», στην οποία προστέθηκαν τέσσερα νέα.

Όπως και στο Qashqai έτσι και στο X-Trail, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο εσωτερικό. Νέο είναι το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος και σε ορισμένα σημεία της καμπίνας έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά υψηλότερης ποιότητας. Οι χώροι παραμένουν σε κορυφαίο επίπεδο για έως και επτά επιβάτες και τέλος, το πορτμπαγκάζ έχει πλέον 565 λίτρα χωρητικότητας, από τα 550. Στην επταθέσια έκδοση τα 445 λίτρα της προηγούμενης γενιάς παραμένουν αμετάβλητα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα της δεύτερης σειράς δημιουργείται χώρος 1.996 λίτρων! Να σημειώσουμε, ότι οι τρεις σειρές καθισμάτων έχουν σχεδιαστεί αμφιθεατρικά με διαφορετικά ύψη η καθεμία, ώστε να απολαμβάνουν άριστης ορατότητας όλοι οι επιβάτες.

Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, σημειώστε πως υπάρχουν τρεις επιλογές, μια βενζίνης και δύο πετρελαίου. Ξεκινώντας από το πρώτο καύσιμο, βρίσκουμε τον 1.6 τούρμπο με τους 163 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο. Χρειάζεται 6,2 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 145 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ενώ είναι το μόνο σύνολο που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση εμπρός. Οι ντίζελ ξεκινούν με τον 1.6 των 130 αλόγων και διατίθεται τόσο ως εμπροσθιοκίνητο, όσο και τετρακίνητο. Τα 4,9 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα για την κατανάλωση και τα 129 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο για τις εκπομπές ρύπων, είναι δύο πολύ καλές τιμές για την κατηγορία!

Τέλος, στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος diesel με τους 177 ίππους και την κατανάλωση που ξεκινάει από τα 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ. Σε κάθε χιλιόμετρο, εκπέμπει από 148 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα με το κιβώτιο (χειροκίνητο εξάρι ή αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) και την ύπαρξη ή μη τετρακίνησης. Κάθε νέο Nissan X-Trail έρχεται με έξι αερόσακους ως στάνταρ, καθώς και με συστήματα υποστήριξης οδηγού που περιλαμβάνουν αντι-μπλοκάρισμα των φρένων, ηλεκτρονική κατανομή της πέδησης και τον έλεγχο της ευστάθειας. Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται cruise control με περιοριστή ταχύτητας, συνδεσιμότητα Bluetooth, αναλογικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι / θερμαινόμενοι καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου. Ανάλογα με την έκδοση, διατίθενται ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, δερμάτινο σαλόνι, φιμέ κρύσταλλα, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, καθώς και ράγες οροφής. Σε πολλά από τα χαρακτηριστικά των πλούσιων εξοπλιστικά εκδόσεων, υπάρχει η δυνατότητα προαιρετικής επιλογής τους, σε χαμηλότερες εκδόσεις εξοπλισμού.

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν ανακοίνωσε ακόμη επίσημες τιμές για το επταθέσιο SUV της, τις οποίες θα γνωστοποιήσει περί τα τέλη του μήνα. Ωστόσο αποκάλυψε, ότι ειδικότερη η τιμή της έκδοσης των 163 ίππων θα εκπλήξει ευχάριστα τους ενδιαφερόμενους αγοραστές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!