Κλείνουν τα... ανοιχτά μέτωπα στη Formula1
Γρήγορο Στοίχημα σε Κορυφαίες Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις (21+)!
Ενώ φτάνουμε προς το τέλος της φετινής σεζόν, κλείνουν σιγά-σιγά τα... ανοιχτά μέτωπα της Formula1 ενόψει 2018. Ήδη, έχουμε... ξεμπερδέψει με τα συμβόλαια των... μεγάλων, αφού οι Σεμπάστιαν Φέτελ, Κίμι Ραϊκόνεν ανανέωσαν με τη Ferrari, ο Βαλτέρι Μπότας έπραξε το ίδιο με τη Mercedes, ενώ οι Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο έμειναν στη Red Bull για μία ακόμη χρονιά, με δεδομένο ότι το συμβόλαιό τους λήγει στο τέλος του 2018.
Η προσοχή, λοιπόν, εστιάζεται στο μέλλον των Φερνάντο Αλόνσο, Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Ισπανός είδε την επιθυμία του να γίνεται διαταγή, αφού απομακρύνθηκε η Honda από τη McLaren, και πλέον απομένει η απόφασή του αν θα μείνει ή όχι στην ομάδα του Γουόκινγκ.
Αμφότερες οι πλευρές θέλουν να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, αλλά η απόφαση του δις παγκόσμιου πρωταθλητή αναμένεται τον Οκτώβριο. Όσον αφορά τον Κούμπιτσα, εξακολουθεί να αναζητεί τη μεγάλη επιστροφή στη Formula1. Αυτή δεν ήρθε με τη Renault, η οποία υπέγραψε με τον Κάρλος Σάινθ, με τον Πολωνό να έχει μία νέα ευκαιρία στη Williams.
Οι Βρετανοί θέλουν έναν έμπειρο οδηγό για να βοηθήσει τον Λανς Στρολ. Φέτος αυτόν τον ρόλο τον είχε ο Φελίπε Μάσα, όμως είναι στον... αέρα η παραμονή του Βραζιλιάνου. Ο 36χρονος τσεκάρει τις επιλογές του, έχει αφήσει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, ακόμα και να λάβει μέρος σε άλλο πρωτάθλημα.
Σε μία τέτοια περίπτωση, πρώτος υποψήφιος είναι ο 32χρονος, ενώ έχει και τη στήριξη του νέου του μάνατζερ, Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος έχει... άκρες στην ομάδα του Γκρόουβ, όπου έκανε το ντεμπούτο του στην F1.
Από εκεί και πέρα, ο Σέρχιο Πέρεζ ανανέωσε με τη Force India, αφού δεν ήρθε το μεγάλο άλμα στην καριέρα του, με δεδομένο ότι δεν έμεινε κενή μία θέση στη Ferrari. Δίπλα του θα είναι εκ νέου και ο Εστεμπάν Οκόν, τη στιγμή που η Haas έχει ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό την παραμονή των Ρομάν Γκροζάν, Κέβιν Μάγκνουσεν.
Από εκεί και πέρα, δεν έχουν ανακοινώσει οδηγούς οι Toro Rosso, Sauber, τη στιγμή που έχουν μείνει χωρίς συμβόλαιο οι Ντανιίλ Κβιάτ, Πασκάλ Βερλάιν, Πολ ντι Ρέστα, Τζένσον Μπάτον, Αντόνιο Τζιοβινάτσι, Τζόλιον Πάλμερ και Μάρκους Έρικσον. Τέλος, σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, υπενθυμίζουμε ότι η McLaren τα... έσπασε με τη Honda για να πάρει τα μοτέρ της Renault, με τους Ιάπωνες να πηγαίνουν στην Toro Rosso.
Αναλυτικά το γκριντ του 2018
Mercedes
Λιούις Χάμιλτον
Βαλτέρι Μπότας
Ferrari
Σεμπάστιαν Φέτελ
Κίμι Ραϊκόνεν
McLaren
Στόφελ Φαντόρν
Δεν έχει ανακοινωθεί
Red Bull
Ντάνιελ Ρικιάρντο
Μαξ Φερστάπεν
Toro Rosso
Δεν έχουν ανακοινωθεί
Force India
Σέρχιο Πέρεζ
Εστεμπάν Οκόν
Sauber
Δεν έχουν ανακοινωθεί
Williams
Λανς Στρολ
Δεν έχει ανακοινωθεί
Renault
Νίκο Χούλκενμπεργκ
Κάρλος Σάινθ
Haas
Ρομάν Γκροζάν
Κέβιν Μάγκνουσεν
Αναλυτικά οι συμφωνίες κινητήρων
Ferrari
Ferrari
Haas
Sauber
Mercedes
Mercedes
Williams
Force India
Renault
Renault
McLaren
Red Bull
Honda
Toro Rosso
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!