Τα αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία με τον Colin McRae (pics & vids)

Πέτρος Πιτσίνης
Τα αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία με τον Colin McRae (pics & vids)
Πριν λίγες ημέρες «κλείσαμε» δέκα ολόκληρα χρόνια που ο Colin McRae δεν είναι πια κοντά μας και θυμόμαστε μερικά από τα αγωνιστικά που τον απολαύσαμε.

Γρήγορο Στοίχημα σε Κορυφαίες Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις (21+)!

Ένα μεγάλο κεφάλαιο της ιστορίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι είναι ο Colin McRae. Ο Βρετανός, έχασε τη ζωή του σε ηλικία 39 ετών, σε ένα ατύχημα με ελικόπτερο που οδηγούσε ο ίδιος. Όμως τα χρόνια που βρισκόταν σε «δράση» είναι αδύνατο να ξεχαστούν. Συνολικά, κέρδισε μία φορά το πρωτάθλημα οδηγών το 1995. Μέτρησε 25 νίκες στην καριέρα του και 42 φορές παρουσία στο βάθρο.

Στο «δικό μας» Ράλι Ακρόπολις ήταν εκείνος με τις περισσότερες νίκες, αφού βρέθηκε στην πρώτη θέση πέντε φορές! Διόλου ευκαταφρόνητα τα στατιστικά του, όμως μόνο βλέποντάς τον από κοντά καταλαβαίνεις γιατί ήταν τόσο δημοφιλής. Μιλάμε για έναν από τους πιο θεαματικούς οδηγούς που έχουν περάσει από το WRC! Πάμε να δούμε τα τρία αυτοκίνητα με τα οποία έγραψε το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Subaru Impreza

Η πρώτη εμφάνιση του Colin McRae στο WRC έγινε το 1993, με ένα Subaru Legacy. Λίγο μετά το Impreza το αντικατέστησε και μόλις το 1995, ο Βρετανός κατέκτησε το πρώτο (και το τελευταίο) πρωτάθλημα οδηγών της καριέρας του. Μάλιστα, βοήθησε τη Subaru να πάρει τρία συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών (1995, 1996, 1997).

Ford Focus

Μετά τη Subaru, ο Colin McRae συνέχισε στη Ford. Οι ετήσιες απολαβές του ήταν για την εποχή ένα αστρονομικό ποσό, που τον έκαναν τον πιο ακριβοπληρωμένο οδηγό Ράλι μέχρι τότε! Η συνέχεια ωστόσο δεν ήταν τόσο καλή. Διάφορα προβλήματα αξιοπιστίας του αγωνιστικού δεν του επέτρεψαν να ακολουθήσει την πορεία που του άξιζε και τελικά, το 2002 ήρθε το «διαζύγιο» μεταξύ της ομάδας και του Βρετανού.

Citroen Xsara

Όταν η Citroen αποφάσισε να «παίξει» δυναμικά στο WRC, πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε και ο Colin McRae. Μαζί με τον Sebastian Loeb, αλλά και τον Carlos Sainz, τα πήγαν περίφημα και δεν έλειψαν οι αγώνες που οι τρεις οδηγοί διαμόρφωσαν το απόλυτο αποτέλεσμα για τη Citroen, κάνοντας το 1-2-3! Οι αλλαγές των κανονισμών όμως οδήγησαν σε αδιέξοδο την ομάδα, καθώς θα έπρεπε να έχει μέχρι και δύο οδηγούς. Ο Sebastian Loeb ήταν σίγουρο πως δεν θα έφευγε, οπότε είχαν να επιλέξουν ανάμεσα στον Sainz και τον McRae. Τελικά έμεινε ο πρώτος, καθώς είχε μια συνολικά πιο επιτυχημένη πορεία και ο Colin έμεινε εκτός WRC, ύστερα από 10 χρόνια καριέρας, αφού δεν βρήκε ομάδα για να συνεχίσει.

Απολαύστε τα βίντεο!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!