Η βασίλισσα της ταχύτητας ξαναγεννιέται

Πέτρος Πιτσίνης
Η βασίλισσα της ταχύτητας ξαναγεννιέται
Εννιά χρόνια έχουν περάσει από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς Hayabusa και όλα δείχνουν ότι το 2018 θα υποδεχτούμε την τρίτη.

Έμεινε για πάρα πολλά χρόνια στο θρόνο της ταχύτερης μοτοσικλέτας στον κόσμο και δημιούργησε μια ιδιαίτερα κατηγορία, αυτή των hyper GT μοτοσικλετών.

Παρότι η Suzuki Hayabusa συνδέθηκε με την κορυφαία για την εποχή της ισχύ (1999 με 173 ίππους και 2008 με 197 ίππους) και τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, ήταν πολλά περισσότερα. Αεροδυναμικά, κατ’ αρχάς, έφερε μια νέα διάσταση καθώς σχεδιάστηκε εξ’ αρχής για να μπορεί να διαχειριστεί ταχύτητες πάνω από 300 χλμ./ώρα, που μέχρι την εποχή της ήταν αδύνατες.

Ταυτόχρονα η Hayabusa, παρά το μεγάλο βάρος της και την κτηνώδη ισχύ της, ήταν μια μοτοσικλέτα που μπορούσες να χρησιμοποιείς καθημερινά, ενώ ήταν ιδανική και για μεγάλα ταξίδια, λόγω της άνεσης που προσέφερε και της πλήρους κάλυψης του αναβάτη από τον αέρα.

Δεν έγινε τυχαία μεγάλη εμπορική επιτυχία, ούτε φυσικά έμεινε 9 χρόνια στην παραγωγή η πρώτη εκδοχή της και άλλα τόσα η δεύτερη, τη στιγμή που τα περισσότερα μοντέλα σπορ μοτοσικλετών αλλάζουν στα μισά χρόνια τουλάχιστον.

Με αυτά τα δεδομένα και μια διαρροή ενός πρωτότυπου μοντέλου δοκιμών σε ιαπωνικό περιοδικό, η φημολογία για μια νέα Hayabusa το 2018 ξεκίνησε. Σχεδιαστικές ομάδες, όπως η βρετανική Kardesing, δημιούργησαν μάλιστα και την πρώτη ψηφιακή εικόνα του μοντέλου που βλέπετε, με βάση τη διαρροή του εμπρός μέρους της στο ιαπωνικό περιοδικό.

Η νέα Hayabusa υιοθετεί σύμφωνα με αυτό τον προβολέα δύο επιπέδων των GSX-R, διατηρεί το μεγάλης κάλυψης φτερό του εμπρός τροχού και υιοθετεί ένα ψαλίδι επικών διαστάσεων, από αλουμίνιο φυσικά. Στα μηχανικά μέρη, εικάζεται η τοποθέτηση ενός υβριδικού turbo, λόγω μιας πατέντας που έχει καταθέσει η Suzuki με σχετική τεχνολογία σε κινητήρα του λίτρου.

Προφανές είναι ότι πλέον οι ίπποι θα ξεπερνούν αρκετά τους 200, καθώς αυτή είναι η βάση όλων των σύγχρονων supersport μοτοσικλετών, ενώ και πάλι ο στόχος θα είναι η κορυφαία μέγιστη ταχύτητα, σε συνδυασμό με τουριστικές δυνατότητες. Φυσικά θα υπάρχουν προγράμματα οδήγησης και traction control, ώστε να τιθασεύεται η περίσσεια της ισχύος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!