H VW παίζει σκληρό T-Roc (pics & vid)

Πέτρος Πιτσίνης
H VW παίζει σκληρό T-Roc (pics & vid)
Όλα τα μάτια είναι στραμμένα στο νέο συμπαγές SUV της γερμανικής εταιρείας, που μόλις παρουσιάστηκε και στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας.

Στην πιο γοργά αναπτυσσόμενη κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς, αυτή των συμπαγών crossover, η VW παρουσίασε το T-Roc, το οποίο προορίζει για απόλυτο κυρίαρχο.

Με μήκος 4,234 μέτρα, πλάτος 1,819 και μεταξόνιο 2,603, είναι ένα από τα πλέον ευρύχωρα της κατηγορίας του, με θέσεις για πέντε άτομα και χώρο αποσκευών 445 λίτρων –κορυφαία τιμή ακόμα για αυτοκίνητα της κατηγορίας C.

Δυναμικός σχεδιασμός με οριζόντια σχεδιαστικά στοιχεία που συνδέουν το νέο μικρό CUV, όπως το ονομάζει η VW, με την υπόλοιπη γκάμα, αλλά και δυναμικές λεπτομέρειες όπως οι έντονοι θόλοι των τροχών, η μεγάλη κλίση του πίσω παρμπρίζ, η ψηλή βασική γραμμή των θυρών και η διχρωμία, αναλαμβάνουν να φέρουν «νέο αίμα» στη μάρκα. Η οποία με μοντέλα όπως το Arteon πριν λίγο καιρό και το T-Roc τώρα, προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω της την ρετσινιά του συντηρητισμού.

Με τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (T-Roc, Style και Sport), το συμπαγές crossover της VW θα δίνει έμφαση στην εξατομίκευση, με πάρα πολλά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού. Οι τρεις εκδόσεις θα έχουν διακριτά στοιχεία διαφοροποίησης τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό.

Με συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης στο βασικό εξοπλισμό όπως Automatic Post-Collision Braking System, Αctive lane keeping system, Lane Assist, Front Assist με Pedestrian Monitoring και City Emergency Braking, το T-Roc θα είναι κορυφαίο σε αυτό τον τομέα. Προαιρετικά θα μπορεί να εξοπλιστεί με 10! ακόμα υποβοηθητικά συστήματα, ενώ θα διαθέτει και στοιχεία εξοπλισμού μοναδικά για την κατηγορία, όπως το ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.

Βασική έκδοση του T-Roc όσον αφορά στα μηχανικά μέρη θα είναι αυτή με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης TSi των 999 κ.εκ. ο οποίος θα αποδίδει 115 ίππους. Φυσικά θα υπάρχει και ο Evo TSi των 1.5 λίτρων. Βασικός κινητήρας diesel θα είναι ο 1.6 TDi και κορυφαίος ο δίλιτρος TDi. Με τον Evo TSi και τον δίλιτρο TDi, το T-Roc θα διατίθεται σε εκδόσεις με τετρακίνηση 4Motion και αυτόματα κιβώτια DSG, ενώ στις βασικές εκδόσεις μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Οι τιμές στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 20.000€ περίπου, ενώ στις εκθέσεις το T-Roc θα βρίσκεται το Νοέμβριο, όσον αφορά τον κύριο όγκο των ευρωπαϊκών αγορών. Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες και στοιχεία θα δοθούν στη δημοσιότητα από την VW κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης της Φρανκφούρτης, που ξεκινά στις 12 Σεπτεμβρίου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!