Μοντέλο σταθμός για τη Renault

Γιώργος Βαρίνος
Μοντέλο σταθμός για τη Renault
Ο αέρας αλλαγής ήταν πολλών... μποφόρ και ανέβασε το νέο Renault Megane στα premium επίπεδα της κατηγορίας του, ειδικά σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό κινητήρα βενζίνης 1.2 TCe των 130 ίππων.

H τέταρτη γενιά του δημοφιλούς Renault Megane θα αποδειχθεί σίγουρα κομβική στην πορεία του κόμπακτ μοντέλου, που μας έπεισε από τα πρώτα χιλιόμετρα συμβίωσης μαζί του, ότι έχει γίνει πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα CMF της Renault, το νέο Megane έχει σχεδιαστεί από λευκή κόλλα χαρτί, συγκριτικά με το προηγούμενο και αυτό είναι ορατό και αισθητό σε κάθε περίπτωση.
Εξωτερικά, οι Γάλλοι έβαλαν τα δυνατά τους και δημιούργησαν, κατά γενική ομολογία, ένα όμορφο και ξεχωριστό αποτέλεσμα. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω κεντρίζουν το ενδιαφέρον του παρατηρητή, ειδικά το βράδυ. Ο δυναμισμός του σχεδίου αποπνέεται από κάθε γωνία που κοιτάς το αυτοκίνητο και δεν περνάει απαρατήρητο, κρίνοντας από τις πολλές ερωτήσεις που μας έκαναν στο δρόμο ή σε πάρκινγκ, όσο το είχαμε στα χέρια μας. Γενικότερα, το νέο μοντέλο διαθέτει χαρακτήρα, πράγμα διόλου αυτονόητο μέσα στην πλημμυρίδα μικρομεσαίων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Η δοκιμή μας έγινε με τον τετρακύλινδρο δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα βενζίνης των 1.2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει με τη βοήθεια ενός τούρμπο 130 ίππους και 205 Nm ροπή στρέψης. Με επιλεγμένο το πρόγραμμα οδήγησης "Sport" στο Multi Sense, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και η ταχύτητα κίνησης σκαρφαλώνει με γρήγορο ρυθμό 0-100 χλμ./ώρα σε...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!