«Σαρώνει» το νέο Opel Insignia

Πέτρος Πιτσίνης
«Σαρώνει» το νέο Opel Insignia
Η δυναμική εμφάνιση και το ολοκληρωμένο προφίλ που χαρακτηρίζει το οικογενειακό της Opel «τραβάει» τους αγοραστές, καθώς ήδη το έχουν παραγγείλει περισσότεροι από 50.000 πελάτες!

Εξαιρετική συνδεσιμότητα και ενημέρωση/ψυχαγωγία, υψηλή επίπεδο άνεσης με άριστη ορατότητα και εντυπωσιακή σχεδίαση – αυτά είναι μερικά από τα προσόντα του νέου Opel Insignia που έχει ήδη κατακτήσει πάνω από 50.000 πελάτες και εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης από όλη την Ευρώπη. Οι τρέχουσες παραγγελίες ξεπερνούν κατά πολύ κάθε προσδοκία της Opel παρά το ότι η παραγγελιοληψία για τα Insignia Grand Sport και Insignia Sports Tourer ξεκίνησαν μόλις στα μέσα Φεβρουαρίου και το κορυφαίο μοντέλο έφτασε στα καταστήματα των Διανομέων σε πολλές μεγάλες αγορές μόλις στα τέλη Ιουνίου.

Τώρα που άρχισε να κυκλοφορεί στην αγορά, οι πρώτες νίκες σε συγκριτικές δοκιμές διαδέχονται η μία την άλλη. Η επιτυχία επιβεβαιώνεται και από τις παραγγελίες των διαφόρων συστημάτων και στοιχείων εξοπλισμού. Ένα υψηλό ποσοστό πελατών παραγγέλνει το κορυφαίο μοντέλο με το ευφυές σύστημα πλοήγησης Navi 900 IntelliLink, εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR, ή τη νέα γενιά προβολέων IntelliLux LED matrix, αποδεικνύοντας ότι το δόγμα της Opel να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές έχει απήχηση στους πελάτες – το μέλλον ανήκει σε όλους. «Είμαστε εμφανώς ικανοποιημένοι με την επιτυχία του νέου Opel Insignia. Δείχνει ότι η νέα ‘ναυαρχίδα’ μας διαθέτει τα κατάλληλα συστατικά – εξαιρετική εμφάνιση, άφθονη οδηγική απόλαυση και υψηλό επίπεδο άνεσης» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, Πωλήσεις & Aftersales Peter Küspert.

«Επιπλέον, οι παραγγελίες για τις καινοτόμες λύσεις και επιλογές δείχνουν ότι οι πελάτες μας εκτιμούν τη φιλοσοφία μας να προσφέρουμε πρωτοποριακά συστήματα και στοιχεία εξοπλισμού στο ευρύ κοινό και όχι μόνο σε ολίγους και εκλεκτούς.» Εξάλλου, το 70% των νέων Insignia παραγγέλνεται με εργονομικά πιστοποιημένα εμπρός καθίσματα AGR (Aktion Gesunder Rücken / Καμπάνια για πιο Υγιή Πλάτη) για υψηλό επίπεδο άνεσης. Εκτός από τις πολυάριθμες δυνατότητες ρύθμισης, τα εργονομικά εμπρός καθίσματα του νέου Insignia προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό ηλεκτρικών ρυθμίσεων πλαϊνών μαξιλαριών και λειτουργιών μασάζ, μνήμης και εξαερισμού. Παρέχουν εξαιρετική άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και συνεχίζουν την παράδοση της Opel στα βραβευμένα και φιλικά προς την πλάτη καθίσματα σε πολύ ελκυστικές τιμές. Μία από τις αξιοσημείωτες τεχνολογίες που οδηγούν την επιτυχία του νέου Opel Insignia είναι η νέα γενιά των καινοτόμων προβολέων Opel IntelliLux LED® matrix. Το 63% του κορυφαίου μοντέλου της Opel παραγγέλνεται με το καινοτόμο σύστημα.

Στο Insignia, τη λειτουργία της μεγάλης σκάλας φώτων εκτελούν 32 τμήματα LED – διπλάσιος αριθμός σε σχέση με του Astra. Ο αυξημένος αριθμός τμημάτων LED επιτρέπει την προσαρμογή διαφόρων σχεδίων φωτισμού στις υπάρχουσες συνθήκες κυκλοφορίες με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια καθώς και ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές. Για βελτιωμένη ορατότητα οδηγώντας σε στροφές με μεγάλη σκάλα φώτων, οι μηχανικοί της Opel πρόσθεσαν μία πρωτοποριακή λειτουργία ενεργού φωτισμού στροφών στους προβολείς IntelliLux LED® matrix του νέου Insignia.

Τέλος, ένας ειδικός προβολέας LED που βρίσκεται στη μονάδα μεσαίας σκάλας παρέχει πρόσθετο φωτισμό με ενεργοποιημένη τη λειτουργία της μεγάλης σκάλας σε εμβέλεια μέχρι 400 m. Οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού που διατίθενται για το νέο Opel Insignia αποδεικνύονται επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς μεταξύ των πελατών. Αυτή τη στιγμή, πάνω από το 60% των 50.000 και πλέον αγοραστών του Insignia από όλη την Ευρώπη έχει επιλέξει ανώτερες εκδόσεις, που περιλαμβάνουν σε πολύ περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό και στοιχεία που δεν χρειάζεται να παραγγείλουν στη συνέχεια ως προαιρετικά. Για παράδειγμα, το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar προσφέρεται στάνταρ με την έκδοση ‘Innovation’. Ωστόσο, το νέο κορυφαίο μοντέλο της Opel και ο συνδυασμός καινοτόμων στοιχείων, οδηγικής απόλαυσης, ευρυχωρίας και υψηλού επιπέδου άνεσης δεν έχει απήχηση μόνο στους πελάτες – εντυπωσιάζει και τους συντάκτες αυτοκινήτου από όλη την Ευρώπη. Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα συγκριτικών δοκιμών έναντι διαφόρων ανταγωνιστών που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα, το Insignia αποδεικνύει ότι η Opel έχει βρει για μία φορά ακόμα τη συνταγή της επιτυχίας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!