H νέα ΒMW X2 σε τελικό στάδιο δοκιμών (pics & vid)

Πέτρος Πιτσίνης
H νέα ΒMW X2 σε τελικό στάδιο δοκιμών (pics & vid)
Η BMW δοκιμάζει με εντατικούς ρυθμούς τη νέα σειρά Χ2, που θα κυκλοφορήσει το 2018 και αποτελεί ένα μοντέρνο Crossover με βάση την Χ1 και σχεδιαστικά στοιχεία από SUV και Coupe.
Χρυσοφόρα αποδείχθηκε η έμπνευση της BMW να δημιουργήσει τη νέα κατηγορία μοντέλων SUV – Coupe, αφού οι Χ6 και Χ4 σπάνε ταμεία και ανάγκασαν και τους ανταγωνιστές να λανσάρουν παρόμοια αυτοκίνητα. Τώρα επανέρχεται η βαυαρική μάρκα με ένα νέο μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας, που θα αποκαλυφθεί επίσημα σε λίγες ημέρες στην Εκθεση της Φρανκφούρτης και θα υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτότυπου Concept X2 από το Σαλόνι του Παρισιού το 2016. Η νέα σειρά Χ2 αναμένεται στην αγορά το 2018 και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα UKL2, όπως και η ΒMW X1, αλλά και το νέο MINI Countryman. Η γκάμα των κινητήρων της θα απαρτίζεται από νέα μηχανικά σύνολα 3 και 4 κυλίνδρων με χωρητικότητες μεταξύ 1,5 και 2,0 λίτρων, που θα αποδίδουν από 136 έως 231 ίππους. Το μοντέρνο Crossover θα είναι επί της ουσίας εμπροσθοκίνητο, αν και θα κυκλοφορήσει και ως τετρακίνητο σε συνδυασμό με τους ισχυρότερους κινητήρες του. Το 2019 θα ακολουθήσει και μία σπορ έκδοση Μ υψηλών επιδόσεων με περίπου 326 ίππους. Η γερμανική μάρκα δεν σκοπεύει να εξελίξει μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της νέας Χ2, ωστόσο προβλέπονται Plug – in υβριδικά μοντέλα, που θα υιοθετούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία της BMW σειράς 2 Active Tourer και του MINI Countryman. Ο σχεδιασμός της Χ2 ακολουθεί τα χνάρια των μεγαλύτερων αδελφών Χ4 και Χ6 με τη χαρακτηριστική ανοδική γραμμή των πλευρών και τα φαρδιά πίσω κολονάκια. Λόγω των περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων του αμαξώματος, θα προβλέπονται μόνον δύο θέσεις πίσω και όχι κάποιο ενιαίο, τριθέσιο κάθισμα. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν για πρώτη φορά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, που ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με το αντίστοιχο του μελλοντικού μοντέλου παραγωγής. Βλέπουμε ότι υπάρχει ένα τιμόνι τριών ακτίνων και πίσω από αυτό δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα με δακτύλιους χρωμίου. Επίσης προβλέπεται μία μεγάλη οθόνη, τοποθετημένη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και στο κέντρο του ταμπλό, ενώ κάτω από αυτήν έχουν τοποθετηθεί τα στόμια του συστήματος εξαερισμού και τα διάφορα χειριστήρια. Ο κεντρικός περιστροφικός διακόπτης iDrive για την επιλογή του μενού παραμένει ακριβώς πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, όπως μας έχουν συνηθίσει όλες οι σύγχρονες BMW.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!