To Ηοnda Jazz θα «ακούγεται» καλύτερα

Πέτρος Πιτσίνης
To Ηοnda Jazz θα «ακούγεται» καλύτερα
Ολική αναβάθμιση για το ιαπωνικό supermini, που υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία της μάσκας του νέου Civic και έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με 130 ίππους.

Στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (14 έως 24 Σεπτεμβρίου) θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ανανεωμένου Honda Jazz, που θα λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους. Το πεντάθυρο αμάξωμα αποκτά πλέον μάσκα με πολλά σχεδιαστικά στοιχεία δανεισμένα από το νέο Civic, μεταξύ των οποίων και φώτα ημέρας LED. Προβλέπονται επίσης εντονότερες γραμμές για τη μπροστινή και την πίσω ποδιά, αλλά και ένα νέο εξωτερικό χρώμα με την ονομασία ‘’Skyride Blue’’.

Στη γκάμα εκδόσεων θα προστεθεί η Dynamic, που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, διαχύτη και κόκκινες πινελιές για πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Επίσης θα διαθέτει ανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης, φαρδύτερα πλευρικά κατώφλια, αεροτομή στο καπό του χώρου αποσκευών και πλήρεις προβολείς LED. Στο εσωτερικό θα ξεχωρίζει η σπορτίφ εκδοχή του ανανεωμένου Jazz από τις πορτοκαλί ραφές του δερμάτινου τιμονιού και της επένδυσης του επιλογέα ταχυτήτων από το ίδιο υλικό.

Ωστόσο, αιχμή του δόρατος παραμένει στο ανανεωμένο Jazz – όπως και στα σημερινά – η πρακτικότητα. Ετσι διατηρείται το σύστημα αναδίπλωσης Magic – Seat των πίσω καθισμάτων, που παραπέμπει σε πολυθρόνες θεάτρου, μέσα στο αυτοκίνητο βολεύονται αντικείμενα έως 2,50 μ. μήκους και ο χώρος αποσκευών διαθέτει 354 έως 897 λίτρα όγκο. Πρόκειται για κορυφαίες τιμές, αν σκεφτούμε ότι το μήκος του Jazz είναι μία ανάσα κάτω από τα τέσσερα μέτρα.

Η αναβάθμιση κάλυψε ένα σημαντικό κενό στο Jazz, που προσφερόταν μέχρι σήμερα μόνον με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων και 102 ίππους ισχύ. Το νέο μοτέρ που θα προστεθεί στη γκάμα είναι ήδη γνωστό από το HR-V και πρόκειται επίσης για ένα ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο βενζίνης με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, τέσσερις κυλίνδρους και 130 άλογα. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να το παραγγείλουν είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (στάνταρ) είτε –προαιρετικά- με αυτόματο σαζμάν CVT συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης.

Οι Ιάπωνες δεν έχουν ανακοινώσει προς το παρόν τις εργοστασιακές επιδόσεις της νέας έκδοσης των 130 ίππων, ωστόσο αναφέρουν ως μέση κατανάλωση τα 5,4 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Όσο για τις τιμές, είναι πολύ νωρίς να μιλάμε ακόμη γιαυτές, εκτιμάται όμως ότι δεν θα διαφοροποιηθούν αισθητά από τις σημερινές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!