Ο Γιατρός έκανε λάθος επιλογή με το λάστιχο

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιατρός έκανε λάθος επιλογή με το λάστιχο
Η πτώση απόδοσης του πίσω ελαστικού ήταν ο λόγος που καμμιά από τις δύο εργοστασιακές Yamaha δεν κατάφερε να πλασαριστεί ψηλά στον τερματισμό του Αυστριακού Γκραν Πρι.

Ο Ρόσι μιλώντας για λογαριασμό και των δύο αναβατών της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha, ανέφερε πως η επιλογή του πίσω σκληρού ελαστικού απλώς δεν δούλεψε, αν και είχαν την ταχύτητα στην αρχή του αγώνα.

Ο Ρόσι αναφέρει σχετικά: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας τόσο για μένα, όσο και για τον Μάβερικ καθώς περιμέναμε να ήμασταν πολύ πιο γρήγοροι. Νόμιζα ότι το σκληρό πίσω ελαστικό θα ήταν για μας η σωστή επιλογή. Αλλά δεν ήταν. Και οι δύο προσπαθήσαμε στο τέλος να μην καταστρέψουμε το πίσω ελαστικό. Στην αρχή ήμουν πολύ γρήγορος και μάλιστα έκανα και ρεκόρ χρόνου, αλλά μετά από 12 γύρους είχα μεγάλη πτώση απόδοσης από το πίσω ελαστικό και έπρεπε να χαμηλώσω πολύ τον ρυθμό μου, καθώς η μοτοσικλέτα έγινε δυσκολοοδήγητη. Επίσης, έκανα ένα λάθος στο φρενάρισμα και έχασα πολλές θέσεις αλλά αυτά συμβαίνουν. Νομίζω πως τόσο η Ducati όσο και η Honda, είναι πολύ πιο «ευγενικές» από τις Yamaha στην φθορά του πίσω ελαστικού. Οι Ducati ειδικά που τα κατάφεραν με το μαλακό... είναι απίστευτο. Παρακολούθησα τον Ζαρκό και έχει η μοτοσυκλέτα του τρομερή επιτάχυνση. Περίεργο... H Tech 3 μπορεί να κάνει τα ελαστικά να λειτουργήσουν σωστά και δεν μπορούμε εμείς; Δεν πιστεύω πως φταίνε τα ελαστικά, κάποια ρύθμιση στη μοτοσυκλέτα μας δημιουργεί το πρόβλημα και πρέπει να ανακαλύψουμε τι φταίει.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!