Η Toyota έχει τα ηνία στην οικονομία (pics)

Gazzetta team
Η Toyota έχει τα ηνία στην οικονομία (pics)
Τα πιο οικονομικά μοντέλα έχει η Toyota, με τρία εξ' αυτών να είναι στην πρώτη πεντάδα της σχετικής λίστας.

Δουλειά πάνω στην εξοικονόμηση καυσίμου φαίνεται ότι έχει κάνει η Toyota, όπως φαίνεται από την πρώτη πεντάδα με τη λίστα των πιο οικονομικών μοντέλων. Η ιαπωνική φίρμα έχει τρία εξ' αυτών στα πέντε πιο οικονομικά αυτοκίνητα, ώστε να έχει τα ηνία σε αυτόν τον τομέα.

Όπως αναφέρουν οι έρευνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων στη Γηραιά Ήπειρο έχει να κάνει με τις μεταφορές ανθρώπων και εμπορευμάτων, τη στιγμή που η κατανάλωση καυσίμων έχει αυξηθεί κατά πολύ τα τελευταία χρόνια λόγω των βελτιώσεων στην αεροδυναμική και στα υλικά. Η Toyota, λοιπόν, έχει τα ηνία στην οικονομία και ακολουθεί η PSA με τη Citroen και την Peugeot.

Παίξε νόμιμα με προσφορά ημέρας στα Virtual Sports (21+)!

Αναλυτικά η πεντάδα των πιο οικονομικών μοντέλων με βάση και τους ρύπους

Toyota Prius

Στην τέταρτη γενιά του βρίσκεται το Prius και ο κινητήρας VVT-i 1.8 λίτρων έχει υποστεί τροποποιήσεις για πιο αποδοτικότερη λειτουργία και μειωμένες τριβές. Αυτός αποδίδει 122 ίππους και προσφέρει αρκετά καλές επιδόσεις, καθώς επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δεύτερα και πιάνει μέγιστη ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση, αυτή ορίζεται στα 3,0 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ οι ρύποι στα 70 γρ./χλμ.

Toyota Yaris Hybrid

Το Yaris Hybrid αποτελεί το best seller της Toyota και... φοράει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία νικελίου μετάλλου υβριδίου επαναφορτίζεται κατά το φρενάρισμα και την επιτάχυνση και υπό συνθήκες χαμηλών φορτίων μπορεί να διανύσει έως 2 χιλιόμετρα μόνο με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Τα δύο μοτέρ αποδίδουν συνολικά 100 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 3,3 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι ρύποι στα 75 γρ./χλμ.

Toyota Auris HSD

Η HSD είναι η υβριδική έκδοση του Auris, με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων να αποδίδει 136 ίππους μαζί με το υβριδικό σύστημα Hybrid Synergy Drive. Μπορεί να κινηθεί με ηλεκτρική ενέργεια για απόσταση περίπου 2 χιλιόμετρα για ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα, αφού υπάρχει η επιλογή EV. Σε ό,τι αφορά τη μέση κατανάλωση, αυτή ορίζεται στα 3,5 λίτρα ανά 100 χλμ., με τους ρύπους να αγγίζουν τα 79 γρ./χλμ.

Citroen DS3 1.6 BlueHDi

Περνάμε στον Όμιλο της PSA, που εκπροσωπείται στη λίστα σε πρώτη φάση με το Citroen DS3. Ο κινητήρας πετρελαίου 1.6 λίτρων BlueHDi αποδίδει 100 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση, με βάση τον κατασκευαστή, ορίζεται στα 3,0 λίτρα ανά 100 χλμ./ώρα, ενώ οι εκπομπές των ρύπων στα 79 γρ./χλμ.

Peugeot 308 1.6 BlueHDi

Ακολουθεί το Peugeot 308, το οποίο... φοράει τον ίδιο κινητήρα, αλλά με απόδοση 120 ίππους, και διακρίνεται για την άνεση, τη φινέτσα, τη μοντέρνα τεχνολογία και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Όπως ανακοινώνουν οι Γάλλοι, η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 3,1 λίτρα ανά 100 χλμ., με τις εκπομπές των ρύπων να αγγίζουν τα 82 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα να είναι μηδενικά τα τέλη κυκλοφορίας, τουλάχιστον προς το παρόν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!