Κράτησε τον λόγο του ο Χάμιλτον (vids)

Gazzetta team
Κράτησε τον λόγο του ο Χάμιλτον (vids)
Ο Λιούις Χάμιλτον κράτησε τον λόγο του και έδωσε πίσω στον Βαλτέρι Μπότας τη θέση του, με τους Τότο Βολφ, Νίκι Λάουντα να δίνουν την απάντησή τους για τη στρατηγική.

«Παιχνίδια» με τους οδηγούς της έκανε η Mercedes στον αγώνα της Ουγγαρίας, αλλά όλα είχαν κι ένα τίμημα! Αρχικά, η εντολή ήταν ο Βαλτέρι Μπότας να αφήσει τον Λιούις Χάμιλτον να περάσει τρίτος, ώστε ο Βρετανός να περάσει τις Ferrari και να πάρει περισσότερους βαθμούς. Μάλιστα, του δόθηκε προθεσμία πέντε γύρων για να το πετύχει, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.

Έτσι, από τα «ασημί βέλη» θέλησαν να παίξουν δίκαια και ομαδικά, ώστε ο Χάμιλτον να αφήσει τον Μπότας να περάσει στο φινάλε, με αποτέλεσμα να χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος στη μάχη του τίτλου. Γι' αυτό, ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής... καιγόταν περισσότερο για πόντους, ωστόσο κράτησε τον λόγο του.

«Δεν ήταν τέλειο, που χάσαμε την ενδοεπικοινωνία, αλλά επανήλθε στο τέλος. Καταφέραμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Δεν ξέρω γιατί οι Ferrari ήταν αργές. Σκέφτηκα ότι ανησυχούσαν για τα ελαστικά ότι δε θα βγάλουν την απόσταση και πως θα ανέβαζαν ταχύτητα αργότερα, αλλά δεν το έκαναν.

Είχα ρυθμό, όμως κόλλησα πίσω από τον Βαλτέρι (Μπότας) και δεν μπορούσα να πω στην ομάδα ότι έπρεπε να έχω όλη αυτή την ταχύτητα για να τους πιάσω. Αφού προσπέρασα, έκανα ό,τι μπορούσα μέχρι να μείνω ένα βήμα πίσω και να βγω εκτός πίστας, αφού άρχισαν να φθείρονται τα ελαστικά», δήλωσε, αρχικά, ο Χάμιλτον για να αναφερθεί και στην εναλλαγή θέσεων με τον ομόσταυλό του.

«Είναι δύσκολο το πρωτάθλημα, αλλά κρατάω τον λόγο μου. Είπα ότι αν δεν μπορώ να τους προσπεράσω, θα του έδινα πίσω τη θέση μου. Η επιβράδυνση κατά εφτά δεύτερα ήταν δύσκολη και ανησυχούσα μήπως χάσω θέση από τον Φερστάπεν, αλλά ευτυχώς δεν την έχασα».

Από τη μεριά του, ο Μπότας πιστεύει πως δεν θα το έκανε αυτό ο οποιοσδήποτε, αφού τον ευχαρίστησε για την κίνησή του. «Δε νομίζω να το έκανε αυτό ο οποιοσδήποτε, αν είχε... φόντο το βάθρο, οπότε ήταν ωραία κίνηση από την ομάδα και τον Λιούις». Για τη στρατηγική της Mercedes μίλησαν και οι Τότο Βολφ, Νίκι Λάουντα, οι οποίοι έδωσαν εξηγήσεις που προτίμησαν κάτι τέτοιο.

Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας του Μπράκλεϊ τόνισε πως με αυτό το ήθος ήρθαν οι τρεις τίτλοι. «Μπορεί να χάσουμε ένα πρωτάθλημα λόγω αυτών των τριών βαθμών. Αλλά αυτό το πνεύμα μας έκανε να κερδίσουμε τρία πρωταθλήματα και θα μας κάνει να κερδίσουμε ακόμη περισσότερα. Το κάναμε με πλήρη συνείδηση.

Αυτό είναι το ήθος, που έχουμε όχι μόνο στην πίστα, όχι μόνο με τους οδηγούς, αλλά και με την ομάδα. Είναι μία από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έπρεπε να πάρουμε τα τελευταία χρόνια επειδή ο Φερστάπεν ήταν πολύ κοντά στον Βαλτέρι, ο οποίος δεν μπορούσε να γνωρίζει αν θα λειτουργήσει. Όμως, πήραμε το ρίσκο γιατί είναι σημαντικό να κρατάς τον λόγο σου.

Ίσως μια μέρα κάποιος να πει ότι ήμασταν αφελείς στη Βουδαπέστη και γι' αυτό χάσαμε το πρωτάθλημα. Και πάλι εγώ θα πιστεύω ότι οι αξίες είναι πιο σημαντικές. Αν υπάρξει μία κατάσταση, μετά τους ευρωπαϊκούς αγώνες, όπου ο ένας οδηγός θα έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα και ο άλλος όχι, θα πάρουμε επίσης την ανάλογη απόφαση.

Ο Βαλτέρι έκανε πίσω επειδή του δώσαμε τη δυνατότητα για εναλλαγή και αυτό έκανε ο Λιούις. Πρέπει να βγάλω το καπέλο και στους δύο», ανέφερε ο Βολφ. Με τη σειρά του, ο Λάουντα επεσήμανε πως στη Mercedes είναι δίκαιοι με αμφότερους τους οδηγούς και ότι υπάρχει το ελεύθερο να ανταγωνιστούν μεταξύ τους.

«Είπαμε ότι είμαστε δίκαιοι και με τους δύο οδηγούς. Μπορούν να τρέξουν όποτε θέλουν. Όταν ο Μπότας άφησε τον Λιούις να περάσει, ήταν πιο γρήγορος (ο Χάμιλτον), αλλά δε λειτούργησε επειδή δεν μπορούσε να πιάσει τις Ferrari.

Γι' αυτό, επιστρέψαμε στο να είμαστε δίκαιοι με αμφότερους. Η ενδοεπικοινωνία είναι δικό μας πρόβλημα. Στο τέλος ήταν κλειστή η μάχη με τον Φερστάπεν, οπότε έπρεπε να είμαστε προεκτικοί για να μη χάσουμε θέσεις. Όλα καλά».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!