Toyota και Φιλανδοί παίζουν μονότερμα
Μπορεί ο Κρις Μικ να άνοιξε την όρεξη των οπαδών της Citroen στο shakedown και ο Οτ Τάνακ αυτών της Ford στις πρώτες ειδικές, ήταν όμως η Toyota και ο Λάπι αυτοί που γέλασαν τελευταίοι, ολοκληρώνοντας τη δεύτερη μέρα του εμβληματικού αγώνα της Φιλανδίας στην πρώτη θέση.
Στο κατόπι του συντοπίτη και συναθλητή του στην Toyota ο Λάτβαλα, με μόλις 4,4 δλ. διαφορά, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Σούνινεν με το Ford Fiesta της M-Sport. Τρεις Φιλανδοί στις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ ο ένας είναι ο μόνος που διασώθηκε από την ατυχία της M-Sport.
Ο Τάνακ είχε ένα χτύπημα στην πίσω ανάρτηση που τον έριξε αρκετά πίσω στο ξεκίνημα της ημέρας, όπως επίσης και ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα Οζιέ, ο οποίος βγήκε εκτός αγώνα όταν μετά από ένα άλμα κατέρρευσε η πίσω ανάρτηση και βρέθηκε εκτός δρόμου. Εκεί, αναθεωρήθηκε όλη η σχεδίαση και η μηχανική συγκρότηση του Fiesta, θέτοντάς τον εκτός ανταγωνισμού.
Όσον αφορά τους υπόλοιπους κορυφαίους διεκδικητές, ο Νεβίλ με το Hyundai i20 «πήρε μπρος» μετά τα μισά της ημέρας, κερδίζοντας κάποιες ειδικές και ανεβαίνοντας στην 8η θέση της κατάταξης. Ο πολλά υποσχόμενος Μικ, με το Citroen κάνει έναν πολύ συντηρητικό αγώνα, τόσο που τελικά ο Μπριν είναι αυτός που κρατά τη σημαία της ομάδας ψηλά, στην 4η θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προφανώς η ομάδα της Toyota, που απαρτίζεται κυρίως από Φιλανδούς, έχει στήσει το Yaris όπως ακριβώς πρέπει και έτσι από τα πέντε πρώτα αυτοκίνητα τα τρία της ανήκουν. Αντίθετα η Hyundai φαίνεται να μην έχει βρει σωστές λύσεις στη Φιλανδία, καθώς το πρώτο της αυτοκίνητο βρίσκεται μόλις στην 8η θέση.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!