Με 260 ίππους το νέο Opel Insignia GSi

Πέτρος Πιτσίνης
Με 260 ίππους το νέο Opel Insignia GSi
Μετά από χρόνια η γερμανική εταιρεία επαναφέρει την ονομασία που χαρακτήριζε τα μοντέλα επιδόσεων στη γκάμα της, με αφορμή το κορυφαίο Insignia.

Τετρακίνηση, 260 ίπποι, τροχοί 20 ιντσών, φρένα Brembo, χαμηλωμένο αμάξωμα και ηλεκτρικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, αποτελούν τη σπορ κληρονομιά του νέου Insignia GSi, την οποία η Opel θα αποκαλύψει πλήρως το Σεπτέμβριο του 2017 στην επερχόμενη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.

Το Insignia GSi είναι 160 ολόκληρα κιλά πιο ελαφρύ από το απερχόμενο Insignia OPC, χάρη και τον κατά πολύ μικρότερο κινητήρα των 2.0 λίτρων που έχει πλέον κάτω από το καπό. Σύμφωνα με την υπεύθυνο εξέλιξης του μοντέλου, το GSi είναι πολύ ταχύτερο στην πασίγνωστη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, παρότι το τελευταίο Insignia OPC V6 2.8 απέδιδε 325 ίππους.

Η προηγμένη τετρακίνηση με σύστημα torque vectoring, το πολύ μεγαλύτερο περιθώριο πρόσφυσης, το χαμηλότερο βάρος και η προηγμένη ανάρτηση κάνουν στην πίστα τα «μαγικά» τους, όχι μόνο για να κλείσει η ψαλίδα της μεγάλης διαφοράς ισχύος αλλά και να ανατραπεί.

Η Opel δεν έδωσε περισσότερα στοιχεία επιδόσεων στη δημοσιότητα, ωστόσο με την αναφορά στο χρόνο γύρου στο Νίρμπουργκρινγκ θέλει να δείξει με σαφήνεια ότι το GSi δεν θα δίνει πλέον απόλυτη προτεραιότητα στην ωμή δύναμη αλλά στην απόλαυση της οδήγησης.

Αισθητικά το Insignia GSi έχει αποκτήσει πίσω αεροτομή, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα χάρη στους τροχούς των 20’’ και τη μειωμένη κατά 2 εκατοστά απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Το εσωτερικό επίσης δίνει το στίγμα των αναβαθμισμένων επιδόσεων, με καθίσματα μπάκετ επενδυμένα με δέρμα και κόκκινες πινελιές, μαζί με τα διακριτικά GSi.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!