Το μεγάλο δίλημμα της Mercedes είναι η χαρά του Φέτελ

Πέτρος Πιτσίνης Πέτρος Πιτσίνης
Το μεγάλο δίλημμα της Mercedes είναι η χαρά του Φέτελ
Μπότας και Χάμιλτον διεκδικούν σχεδόν με ίσες αξιώσεις πλέον το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κλέβοντας -αναγκαστικά- βαθμούς ο ένας από τον άλλον. Μεγάλοι ωφελημένοι είναι το ίδιο το άθλημα της Formula 1 και ο...Φέτελ!

Γρήγορο Στοίχημα σε Καλύτερες Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις (21+)!

Ακόμη και οι «άσπονδοι φίλοι» της Mercedes στη Formula 1 οφείλουν τουλάχιστον να αναγνωρίσουν την επιλογή των Γερμανών, να μην εφαρμόσουν κάποια ιεραρχία μεταξύ των οδηγών τους, παρόλον ότι ο ένας από τους δύο έχει κατακτήσει ήδη τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα και ξεκίνησε από τη θέση του μεγάλου φαβορί την εφετινή σεζόν.

Ωστόσο, η δεύτερη νίκη του Μπότας έφερε τον Φινλανδό σε θέση βολής με διαφορά μόλις 15 βαθμών από τον Λιούις Χάμιλτον και 35 από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ. Oι φίλοι της Formula 1 έχουν κάθε λόγο να χαίρονται, όταν επικρατεί στο άθλημα ανταγωνισμός μεταξύ περισσότερων οδηγών και ομάδων, οπότε βλέπουν σίγουρα με θετικό μάτι αυτή την εξέλιξη.

Προς το παρόν, ίσως συμβαίνει κάτι τέτοιο και στην ίδια την ομάδα της Mercedes, όμως σιγά - σιγά αναδύεται το ερώτημα, πόσο θα αντέξουν τα Ασημί Βέλη να στηρίζουν εξίσου και τους δύο οδηγούς τους. Ο ανταγωνισμός μεταξύ Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ ωφελούσε τη Mercedes, επειδή έδειχνε ότι ενδιαφερόταν για το άθλημα, όμως στην ουσία δεν διακινδύνευε τον τίτλο χάρη στην ανωτερότητά της απέναντι στους βασικούς αντιπάλους της. Με άλλα λόγια, είχε στο τσεπάκι της το πρωτάθλημα και άφηνε τους οδηγούς της ελεύθερους να μονομαχήσουν γιαυτό, άσχετα αν ο ίδιος ο Χάμιλτον υπονόησε πέρυσι με δηλώσεις του, ότι ευνοήθηκε ο Ρόσμπεργκ από την ομάδα. Τώρα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει, ο Φέτελ και η Ferrari αποδεικνύουν σε κάθε αγώνα ότι είναι άκρως ανταγωνιστικοί, ενώ οι ρόλοι στη Scuderia είναι απολύτως ξεκάθαροι. Ο Γερμανός αποτελεί το αδιαμφισβήτητο Νούμερο Ενα, για χάρη του οποίου θα παίξει ο Ραϊκόνεν - όποτε χρειαστεί - τον ρόλο του νεροκουβαλητή με στόχο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Παρά τις συμπάθειες που έχει ο Κίμι μεταξύ των φίλων της Formula 1, σίγουρα δεν θα μπορούσε να αξιώσει - βάσει απόδοσης - κάτι περισσότερο, αφού δεν έχει σημειώσει ούτε μία νίκη από την επιστροφή του στη Ferrari το 2014 έως σήμερα. Οι άνθρωποι της Mercedes βρίσκονται πλέον σε μία άβολη θέση και όσο κορυφώνεται η μάχη για τον τίτλο, ίσως χρειαστεί να αλλάξουν την πολιτική της ίσης μεταχείρισης και διαχείρισης των οδηγών τους, αλλιώς κινδυνεύουν να χρίσουν οι ίδιοι με τα...χεράκια τους πρωταθλητή τον Φέτελ. Ενδιαφέρον θα έχει και η πορεία της σχέσης μεταξύ Χάμιλτον και Μπότας. Ο Βρετανός υποδέχθηκε αρχικά με ζεστά λόγια τον Φινλανδό στην ομάδα, αφήνοντας μάλιστα συνεχώς σπόντες για τον Ρόσμπεργκ.

Πώς θα αντιδράσει όμως, αν δει τον Μπότας να τον πλησιάζει ακόμη περισσότερο ή και να τον προσπερνά στη βαθμολογία; Και με πόση καχυποψία θα αντιμετωπίσει ο Μπότας οποιαδήποτε αστοχία σε θέματα στρατηγικής της ομάδας της Mercedes, που θα αποβεί σε βάρος του; Μην ξεχνάμε, ότι ο Χάμιλτον εκφραζόταν μέχρι πρόσφατα κολακευτικά και για τον Φέτελ, όμως μετά το επεισόδιο ανάμεσά τους στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν δεν μιλιούνται πλέον. Το σίγουρο είναι, ότι όλοι θέλουμε να μπουν στο παιχνίδι της διεκδίκησης των τίτλων στη Formula 1 όσο το δυνατόν περισσότεροι οδηγοί και ομάδες. Μακάρι να συνεχίσει να το βλέπει έτσι και η Mercedes!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πέτρος Πιτσίνης
Πέτρος Πιτσίνης