Arteon, η νέα πολυτέλεια της VW (pics & vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Arteon, η νέα πολυτέλεια της VW (pics & vid)
Το πολυτελές τετράθυρο Coupe έφτασε πλέον στην Ελλάδα με μία γκάμα έξι κινητήρων και διπλό χαρακτήρα, αφού η έκδοση Elegance ποντάρει στην άνεση και η R-Line επενδύει στην αδρεναλίνη.
Με ένα άκρως εντυπωσιακό τετράθυρο Coupe εισβάλλει η VW ορμητικά στην κατηγορία πολυτελείας μετά την πρώτη της προσπάθεια με το Phaeton, που δεν είχε στεφθεί με επιτυχία. Ωστόσο στην περίπτωση του Arteon οι Γερμανοί τα έκαναν όλα εντελώς διαφορετικά και έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν, ότι θα προκαλέσουν ταραχή στους premium ανταγωνιστές τους. Η νέα ναυαρχίδα της VW, που μόλις αφίχθη στη χώρα μας, ξεχωρίζει με τον σχεδιασμό της, στοιχεία του οποίου θα συναντήσουμε και στο Touareg της επόμενης γενιάς. Το αμάξωμα κατατάσσει το Arteon στην κατηγορία των πολυτελών Fastback και στη μάσκα του, όπως και στο κόκπιτ, κυριαρχούν οι οριζόντιες γραμμές με χάιλαϊτ τους τρισδιάστατους προβολείς. Στην πρώτη στατική παρουσίαση του αυτοκινήτου επί ελληνικού εδάφους είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι, ότι το γερμανικό μοντέλο συνδυάζει όντως τις χυτές γραμμές ενός αρχοντικού Coupe με χώρους, που θα ζήλευε ακόμη και ένα μεγάλο τετράθυρο σεντάν. Παίρνοντας θέση μέσα στο ποιοτικότατο σαλόνι με τον πλουσιότατο εξοπλισμό και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καθίσαμε πολύ άνετα πίσω, ακόμη και με έναν μεγαλόσωμο συνοδηγό μπροστά μας. Εντυπωσιακών προδιαγραφών κρίνεται και ο χώρος αποσκευών με ελάχιστο όγκο 563 λίτρα και τη δυνατότητα να αγγίξει τα 1.557 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. H γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις βενζίνης και ισάριθμους πετρελαίου. Οι βενζινοκινητήρες είναι της οικογένειας TSI, ο μικρότερος διαθέτει χωρητικότητα 1,5 λίτρων και αποδίδει 150 ίππους, ενώ οι δύο μεγαλύτεροι είναι δίλιτροι με 190 και 280 άλογα. Οι τρεις πετρελαιοκινητήρες TDI είναι δίλιτροι και έχουν ισχύ 150, 190 και 240 ίππους. Οι τιμές ξεκινούν από 39.900 ευρώ στη βενζινοκίνητη έκδοση Elegance 1.5 TSI EVO των 150 ίππων και από 42.750 ευρώ στην αντίστοιχη σπορ έκδοση R-Line, ενώ φτάνουν τις 54.800 ευρώ στο κορυφαίο Arteon 2.0 TSI των 280 ίππων με αυτόματο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση 4Motion. Αντίστοιχα οι εκδόσεις πετρελαίου έχουν τιμή εκκίνησης 42.150 ευρώ για το Arteon 2.0 TDI των 150 αλόγων (από 44.200 ευρώ η έκδοση R-Line) και αγγίζουν τις 55.850 ευρώ στην ισχυρότερη ντιζελοκίνητη εκδοχή 2.0 TDI των 240 ίππων με κιβώτιο DSG και 4Motion. Ο εξοπλισμός του μοντέλου με μήκος 4,86 μ. και μεταξόνιο 2,84 μ. περιλαμβάνει ακόμη και στις βασικές εκδόσεις δεκάδες αξεσουάρ και συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Μεταξύ άλλων προβλέπονται ψηφιακός πίνακας οργάνων, υπερμοντέρνο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9,2 ιντσών, τριζωνικός κλιματισμό, προβολείς LED, ορθοπεδικά καθίσματα, υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας με δωρεάν τις ψηφιακές υπηρεσίες του πακέτου Car-Net, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη προσαρμογή φωτισμού μεγάλης σκάλας, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος Park Assist, κλπ. Να τονίσουμε επίσης, ότι το Arteon διαθέτει στάνταρ σύστημα προστασίας των πεζών με προειδοποίηση του οδηγού και αυτόματο φρενάρισμα, ενώ σε περίπτωση σύγκρουσης ανασηκώνεται το μπροστινό καπό κατά έξι εκατοστά για ελαφρύτερους τραυματισμούς. Ο οδηγός υποστηρίζεται εξάλλου από το ενεργό σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας και το σύστημα, που ελέγχει σαρώνοντας τον εμπρός χώρο του αυτοκινήτου. Η ελληνική αντιπροσωπεία άρχισε να παίρνει ήδη παραγγελίες, ενώ οι παραδόσεις των πρώτων Arteon θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!