Ο Φέτελ γιορτάζει... 30 στιγμές! (pics)

Gazzetta team
Ο Φέτελ γιορτάζει... 30 στιγμές! (pics)
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ συμπληρώνει σήμερα 30 χρόνια ζωής και έχει να θυμάται 30 στιγμές που σημάδεψαν τη ζωή του και την καριέρα του.

Τα πρώτα άντα... πάτησε, πλέον, ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Γεννηθείς στις 3 Ιουλίου 1987 στο Χέπενχαϊμ της Γερμανίας, ο Φέτελ βάλθηκε να... τρελάνει κόσμο και να σπάσει μερικά ρεκόρ στη Formula1. Πλέον, αυτός ο άνθρωπος είναι 30 ετών και έχει να θυμάται πολλά από μία δεκαετία καριέρας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παρακάτω, λοιπόν, ξεχωρίζονται 30 στιγμές που έχουν σημαδέψει τη ζωή του, τη στιγμή που κυνηγάει τον πέμπτο τίτλο της καριέρας του και τον πρώτο με τα χρώματα της Ferrari.

Αναλυτικά, λοιπόν, οι 30 στιγμές του Φέτελ

Γκραν Πρι Τουρκίας 2006: Έκανε το ντεμπούτο του με τη BMW Sauber και έγινε ο νεότερος σε ηλικία οδηγός που συμμετέχει σε Γκραν Πρι της Formula1. Τότε ήταν 19 ετών και 53 ημερών, ρεκόρ που αρκετά χρόνια μετά καταρρίφθηκε από τον Μαξ Φερστάπεν.

Γκραν Πρι ΗΠΑ 2007: Για πρώτη φορά στην καριέρα του συμμετείχε σ' ένα ολόκληρο Γκραν Πρι, αφού αντικατέστησε τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη BMW Sauber, αφού ο Πολωνός είχε σοβαρό ατύχημα στο Γκραν Πρι του Καναδά, που προηγήθηκε.

Γκραν Πρι ΗΠΑ 2007: Στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν έβδομος και στον αγώνα όγδοος στο ντεμπούτο του για να γίνει ο νεότερος σε ηλικία πιλότος της F1 που τερμάτιζε στους βαθμούς.

31 Ιουλίου 2007: Η BMW Sauber αφήνει ελεύθερο τον Φέτελ να υπογράψει στην Toro Rosso για το υπόλοιπο της σεζόν και για το 2008.

Γκραν Πρι Ιαπωνίας 2007: Χτύπησε τον Μαρκ Γουέμπερ στο πίσω μέρος υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τιμωρήθηκε με ποινή 10 θέσεων στο γκριντ της Κίνας, η οποία αργότερα μετατράπηκε σε επίπληξη. Υπήρχαν από τότε οι οιωνοί για το τι θα επακολουθούσε στη Red Bull.

16 Ιουλίου 2008: Ανακοινώθηκε ότι θα αντικαταστήσει τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ στη Red Bull για το 2009, αφού ο Σκωτσέζος αποφάσισε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Γκραν Πρι Ιταλίας 2008: Μετά την ανακοίνωση για το επόμενο βήμα, ήρθε η πρώτη pole position και η πρώτη νίκη στην καριέρα του με την Toro Rosso. Τότε έγινε ο νεότερος σε ηλικία νικητής στην ιστορία του σπορ όντας 21 ετών και 74 ημερών, ρεκόρ που επίσης έχει καταρριφθεί από τον Φερστάπεν. Αυτή παραμένει η μοναδική νίκη της STR.

Δεκέμβριος 2008: Παίρνει τον τίτλο «Ρούκι της Χρονιάς» στα βραβεία του Autosport.

Γκραν Πρι Κίνας 2009: Πρώτη pole position και πρώτη νίκη με τη Red Bull, αφού άφησε πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ.

Γκραν Πρι Μ. Βρετανίας 2009: Ο Φέτελ πανηγυρίζει τη μοναδική του νίκη στο Σίλβερστοουν μέχρι τώρα.

Γκραν Πρι Ιαπωνίας 2009: Εκκίνησε από την pole position, οδήγησε την κούρσα σε κάθε γύρο και πανηγύρισε τη νίκη για να διατηρήσει ανοιχτή τη μάχη του τίτλου. Τελικά, παγκόσμιος πρωταθλητής εκείνη τη χρονιά ήταν ο Τζένσον Μπάτον.

Γκραν Πρι Τουρκίας 2010: Συγκρούεται με τον ομόσταυλό του, Μαρκ Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Γκραν Πρι Βραζιλίας 2010: Νίκη για τον Φέτελ, δεύτερος ο Γουέμπερ και πρώτος τίτλος για τη Red Bull.

Γκραν Πρι Άμπου Ντάμπι 2010: Πριν τον τελευταίο αγώνα της σεζόν είναι τρίτος στη βαθμολογία, 15 βαθμούς πίσω από τον Αλόνσο και 7 από τον Γουέμπερ. Τελικά, κερδίζει τον αγώνα και κατακτά τον πρώτο του τίτλο για να γίνει ο νεότερος σε ηλικία παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της F1. Επίσης, έγινε μόλις ο τρίτος οδηγός που δεν ήταν στην κορυφή όλη τη σεζόν και στο τέλος κατέκτησε πρωτάθλημα. Οι άλλοι δύο που το έχουν καταφέρει αυτό είναι οι Τζον Σέρτις και Τζέιμς Χαντ.

Ξεκίνημα της σεζόν 2011: Κερδίζει τους 6 από τους 8 πρώτους αγώνες και τερματίζει δεύτερος σε άλλους δύο για να γίνει ο πρώτος οδηγός στην ιστορία του σπορ που πετυχαίνει κάτι τέτοιο.

Γκραν Πρι Ιαπωνίας 2011: Πιο εύκολα αυτή τη φορά ο Φέτελ είναι για δεύτερη σερί χρονιά παγκόσμιος πρωταθλητής.

Γκραν Πρι Κορέας 2011: Έγινε ο δεύτερος οδηγός, μετά τον Μίκαελ Σουμάχερ, που έχει κερδίσει 10 αγώνες σε μία σεζόν.

Γκραν Πρι 2011: Pole position, νίκη, πρώτος σε κάθε γύρο και ταχύτερος γύρος του αγώνα. Όλα αυτά για να έρθει το πρώτο «γκραν σλαμ» του Φέτελ.

Γκραν Πρι Βραζιλίας 2011: Με 15 pole position σε μία σεζόν σπάει το ρεκόρ του Νάιτζελ Μάνσελ.

Γκραν Πρι Βραζιλίας 2012: Στον πρώτο γύρο είχε τετακέ, όμως τερμάτισε έκτος για να πανηγυρίσει τον τρίτο τίτλο της καριέρας του και να γίνει ο νεότερος σε ηλικία τρις παγκόσμιος πρωταθλητής, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Άιρτον Σένα.

Γκραν Πρι Μαλαισίας 2013: Αρνείται τις εντολές της Red Bull και προσπερνάει τον Γουέμπερ για να πάρει τη νίκη στη Σεπάνγκ.

Δεύτερο μισό της σεζόν 2013: Κάνει ένα σερί 9 νικών στους τελευταίους αγώνες, ώστε να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής για τέταρτη φορά και να φτάσει τους 397 βαθμούς σε μία σεζόν, που αποτέλεσε τότε ρεκόρ.

4 Οκτωβρίου 2014: Η Red Bull ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Φέτελ στο φινάλε της σεζόν.

20 Νοεμβρίου 2014: 1,5 μήνα μετά η Ferrari ανακοίνωσε την απόκτησή του ως αντικαταστάτης του Φερνάντο Αλόνσο.

29 Νοεμβρίου 2014: Κάνει για πρώτη φορά δοκιμές με τη Ferrari στην πίστα της Scuderia στο Φιοράνο.

Γκραν Πρι Μαλαισίας 2015: Η πρώτη του νίκη με τα κόκκινα ήρθε μόλις στη δεύτερη εμφάνισή του με τη συγκεκριμένη φόρμα. Επίσης, ήταν η πρώτη του νίκη μετά τη Βραζιλία το 2013, η 40ή της καριέρας του και η πρώτη της Ferrari, μετά την Ισπανία το 2013.

Γκραν Πρι Σιγκαπούρης 2015: Μετά την πρώτη νίκη, ήρθε και η πρώτη pole position με τη Ferrari. Μία ημέρα αργότερα πανηγύρισε και τη νίκη για να περάσει τον Άιρτον Σένα και να βρεθεί τρίτος στη λίστα με τους νικητές όλων των εποχών.

Γκραν Πρι Μεξικού 2016: Έγινε έξω φρενών με τον Διευθυντή του Αγώνα, Τσάρλι Γουάιτινγκ. Απέφυγε την ποινή από τη FIA, αφού αμέσως απολογήθηκε, όμως προειδοποιήθηκε για τη μελλοντική του συμπεριφορά.

Ξεκίνημα της σεζόν 2017: Κερδίζει τους 3 από τους 6 πρώτους αγώνες της σεζόν και τερμάτισε δεύτερος στους άλλους τρεις για να είναι πρωτοπόρος στη βαθμολογία για πρώτη φορά μετά το 2013.

Γκραν Πρι Μονακό: Νίκη για τον Φέτελ για να σπάσει η... γκίνια της Ferrari στο Μόντε Κάρλο, όπου είχε να κερδίσει 16 χρόνια. Η Scuderia έκανε και το 1-2, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να έρχεται δεύτερος.

Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν 2017: Διπλή σύγκρουση με τον Λιούις Χάμιλτον πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ποινή 10 δευτερολέπτων στον αγώνα και 3 βαθμοί ποινής στην αγωνιστική του άδεια, ενώ η FIA εξετάζει περαιτέρω το συμβάν, ώστε να αποφασίσει αν θα επιβάλει κάποια επιπλέον ποινή, όπως αποκλεισμό από τα αποτελέσματα ή από το πρωτάθλημα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!