Θα φάει το –αγύριστο- κεφάλι του ο πεισματάρης Φέτελ;

Πέτρος Πιτσίνης Πέτρος Πιτσίνης
Θα φάει το –αγύριστο- κεφάλι του ο πεισματάρης Φέτελ;
Ο Γερμανός κινδυνεύει με ποινή αποκλεισμού, αν και θα μπορούσε να έχει «καθαρίσει» με μία συγγνώμη προς τον Χάμιλτον. Τελικά έχει…άντερα ή τον τυφλώνει ο εγωισμός του;

Ένα «απλό» επεισόδιο από αυτά που συμβαίνουν συχνά σε αγώνες αυτοκινήτων, όταν βράζει το αίμα και ανάβουν τα λαμπάκια των οδηγών, κινδυνεύει να κοστίσει στον Σεμπάστιαν Φέτελ ακόμη και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Ο πιλότος της Ferrari έχασε την ψυχραιμία του την προηγούμενη Κυριακή στο Μπακού, χτύπησε τη Mercedes του Χάμιλτον και τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων στα πιτ και τρεις πόντους στο δίπλωμά του από τους τέσσερις αγωνοδίκες της FIA με επικεφαλής τον Ελβετό Πολ Γκουτγιάρ.

Οι μεγαλύτεροι αγώνες στην Sportingbet. Παίξε νόμιμα με πριμ 5% στο Χιλή - Γερμανία (21+).

Ηταν μία σολομώντεια απόφαση, μόλις ένα βήμα πριν την ποινή του αποκλεισμού, γιατί πετυχαίνει δύο πράγματα. Από τη μία δείχνει η FIA ότι δεν θα ανεχθεί τέτοιες συμπεριφορές στο μέλλον, τιμωρώντας έναν από τους δύο βασικότερους διεκδικητές του εφετινού τίτλου και όχι κάποιον πιλότο από ομάδα βήτα διαλογής. Από την άλλη δεν στερεί στον Φέτελ τις προοπτικές του να κατακτήσει το Πρωτάθλημα. Τι έκανε όμως ο πεισματάρης Γερμανός;

Απλά…τίποτα, αφού δεν είχε το θάρρος (ή την ευφυία, αν προτιμάτε), να βγει και να δηλώσει δημόσια συγγνώμη για το περιστατικό, που ήταν λίγο – πολύ ξεκάθαρο, άσχετα να θεωρήσουμε ότι προκλήθηκε προηγουμένως ο Φέτελ από τον Βρετανό και ότι θα έπρεπε –ίσως- να υπάρξει κάποια ποινή και για τον Χάμιλτον. Τώρα καλείται ο Φέτελ σε απολογία από τη FIA στη Ρώμη και προφανέστατα η πρόσκληση δεν έγινε για να του δείξουν την κίτρινη κάρτα, αλλά κινδυνεύει πλέον με ποινή αποκλεισμού από ένα Γκραν Πρι.

Αν συμβεί αυτό και νικήσει σε εκείνον τον αγώνα ο Χάμιλτον, τότε μπορεί να χάσει το Πρωτάθλημα ο 30χρονος πιλότος της Ferrari εξαιτίας του αγύριστου κεφαλιού του, αλλά και της έλλειψης ενός ηγέτη στη Scuderia, που θα τον είχε «πείσει» να πράξει το αυτονόητο. Στην τελική δεν διακυβεύεται μόνον ο τίτλος για τον οδηγό, αλλά και για την κατασκευάστρια εταιρεία.

Αυτό είχε συμβεί το 1997 με έναν άλλον Γερμανό πιλότο. Τότε είχε εμβολίσει επίτηδες ο Μίκαελ Σουμάχερ τον Βιλνέβ στη Χερέθ και είχε τιμωρηθεί με αφαίρεση όλων των βαθμών εκείνης της σεζόν! Δύο ημέρες αργότερα είχε ζητήσει ο Σούμι δημόσια συγγνώμη μετά από πίεση του τότε διευθυντή της ομάδας της Ferrari, Ζαν Τοντ. Δηλαδή του ίδιου ανθρώπου, που είναι πλέον Πρόεδρος της FIA και ενώπιον του οποίου θα απολογηθεί για τη στάση του ο Φέτελ τη Δευτέρα στη Ρώμη!

Πώς τα φέρνει τελικά η ζωή…

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πέτρος Πιτσίνης
Πέτρος Πιτσίνης