Με 700 ίππους η Porsche 911 GT2 RS (vid & pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Με 700 ίππους η Porsche 911 GT2 RS (vid & pics)
Επιτέλους η Porsche αποκαλύπτει τα «μυστικά» της νέας κορυφαίας 911, που είναι πραγματικά εντυπωσιακά και θα αλλάξουν τις ισορροπίες των supercars.

Η πιο γρήγορη 911 παραγωγής όλων των εποχών είναι γεγονός και φυσικά ονομάζεται GT2 RS. Η πρώτη επίσημη παρουσίασή της πραγματοποιήθηκε στο φεστιβάλ ταχύτητας του Γκούντγουντ, στη Μεγάλη Βρετανία, που ξεκίνησε στις 29 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 2 Ιουλίου. Ταυτόχρονα η Porsche αποκάλυψε όλα τα στοιχεία απόδοσης του μοντέλου, τα οποία θα στείλουν πολλούς ανταγωνιστές της πίσω στα σχεδιαστήριά τους.

Ο 3,8 λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας με τα 2 Turbo μεταβλητής γεωμετρίας προέρχεται από την 911 Turbo S, εδώ όμως η απόδοση έχει αυξηθεί από τους 580 ίππους στους 700, με τη ροπή να φτάνει στα 750 Nm. Αυτό έγινε εφικτό χάρη στη χρήση μεγαλύτερων υπερσυμπιεστών, οι οποίοι διαθέτουν και ένα επιπρόσθετο σύστημα ψεκασμού νερού, για τη μείωση της θερμοκρασίας του αέρα εισαγωγής και την παρεπόμενη αύξηση της απόδοσης.

Το βάρος, με τη χρήση ανθρακονημάτων, τιτανίου και μαγνησίου σε πολλά μέρη του αυτοκινήτου, έχει κρατηθεί στα 1.470 κιλά γεμάτο με καύσιμο. Με αυτά τα δεδομένα, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 340 χλμ./ώρα.

Η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς, με διάμετρο 21 ιντσών, μέσω ενός κιβωτίου PDK 7 σχέσεων. Η νέα GT2 RS είναι ταυτόχρονα και η πρώτη 911 με τετραδιεύθυνση, στην προσπάθεια της Porsche να μεταφέρει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τη θηριώδη ισχύ και την υπερβολική ροπή στο δρόμο.

Παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους ανικανοποίητους ακόμα και από αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά, να επιλέξουν το προαιρετικό πακέτο Weissach, το οποίο με οροφή και κάποια μέρη της ανάρτησης από ανθρακονήματα, τροχούς από μαγνήσιο και ορισμένα ακόμα στοιχεία κατασκευασμένα από τιτάνιο, μειώνει το βάρος ακόμα 30 κιλά και εξασφαλίζει πιο ανάλαφρη αίσθηση στην οδική συμπεριφορά.

Μερικά ακόμα στοιχεία που δίνουν τον τόνο της ιδιαιτερότητας του μοντέλου είναι το σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο και τα τεράστιου μεγέθους φρένα με κεραμικούς δίσκους και εξαπίστονες monoblock δαγκάνες. Ισορροπώντας ανάμεσα στα αγωνιστικά και στα αυτοκίνητα δρόμου, η GT2 RS έχει ένα «σπαρτιάτικο» εσωτερικό, που διαθέτει ορισμένα ιδιαίτερα στοιχεία ασφάλειας όπως το roll cage.

Ιδιαίτερη είναι και η τιμή της, που στη Γερμανία θα υπολείπεται ελάχιστα των 300.000€ ή θα τα ξεπερνάει ελάχιστα με την προσθήκη των προαιρετικών «παέκτων» Weissach και Chrono Package. Όσον αφορά στην Ελλάδα, αν αναρωτιέστε για το κόστος σίγουρα δεν μπορείτε να την αποκτήσετε.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!