Ποιος είναι ο εφιάλτης του Χάμιλτον στο Μπακού;

Πέτρος Πιτσίνης
Ποιος είναι ο εφιάλτης του Χάμιλτον στο Μπακού;
Για μια ακόμα φορά, μετά το Μονακό, η αδυναμία των ελαστικών να έρθουν στη σωστή θερμοκρασία «στοιχειώνει» την Mercedes του Βρετανού.

Στις δύο πρώτες περιόδους των ελεύθερων δοκιμών στο Αζερμπαϊτζάν, τα προβλήματα πρόσφυσης και οι έξοδοι των μονοθέσιων από τη διαδρομή ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής. Ακόμα και ο απόλυτος κυρίαρχος της ημέρας, ο Φερστάπεν, είχε έξοδο στο τέλος του FP2 καταστρέφοντας το πίσω μέρος της RB13.

Πέρα από τους Πάλμερ και Πέρεζ που είδαν επίσης τα μονοθέσιά τους να διαλύονται στη μπαριέρα της στροφής 8, ο Χάμιλτον ήταν ένας ακόμα οδηγός που, αγωνιστικά, βίωσε έναν εφιάλτη. Καθώς στο FP2 δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από μια 10η θέση.

«Η πρόσφυση είναι πολύ κακή. Σε ένα μέρος με εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες και την άσφαλτο στους 50 βαθμούς, ακόμα και έτσι τα ελαστικά δεν φτάνουν σε θερμοκρασία λειτουργίας. Είναι εντελώς παράλογο» δήλωσε ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Αυτό που ο Χάμιλτον επίσης θεωρεί απαράδεκτο, είναι η ταχύτατη απώλεια της σωστής θερμοκρασίας των ελαστικών, όταν για κάποιο λόγο διακόπτεται ο ρυθμός κίνησης στην πίστα: «Εάν βγεις εκτός διαδρομής και χρειαστεί να κάνεις όπισθεν, σε αυτό το μικρό διάστημα η σωστή θερμοκρασία λειτουργίας των ελαστικών έχει χαθεί. Στη συνέχεια, χρειάζεται να κάνεις 2 με 3 γύρους για να τα επαναφέρεις στο «παράθυρο» τις ιδανικής θερμοκρασίας. Η όλη διαδικασία είναι εφιαλτική»

Από την άλλη πλευρά, οι Red Bull και οι Ferrari φάνηκε ότι δεν είχαν τόσο έντονο πρόβλημα, παρά τις εξόδους, ενώ και ο Μπότας κατάφερε να βρεθεί μια ανάσα πίσω από την κορυφή στο FP2. Ο Χάμιλτον, όταν ρωτήθηκε σχετικά, απάντησε: «Νομίζω πως όλοι έχουν πρόβλημα με την πρόσφυση και τη θερμοκρασία των ελαστικών. Ίσως οι Red Bull και οι Ferrari λιγότερο από τους υπόλοιπους, ωστόσο κανείς δεν μπορεί εύκολα να βρει την ιδανική ισορροπία».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!