Δύο εκδόσεις για το νέο Renault Megane RS (vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Δύο εκδόσεις για το νέο Renault Megane RS (vid)
Η κορυφαία έκδοση του νέου Megane θα διατίθεται ως Sport και Cup, με διακριτές διαφορές οδικής συμπεριφοράς και άνεσης.

Χωρίς καμία αναφορά ακόμα σε επιδόσεις ή τύπο κινητήρα, η Renault ανακοίνωσε ότι το «καυτό» Megane RS, που παρουσίασε για πρώτη φορά ζωντανά, αλλά καμουφλαρισμένο, στο GP του Μονακό, θα διατίθεται με δύο ρυθμίσεις πλαισίου: Sport και Cup.

Παλαιότερες εκδόσεις του μοντέλου είχαν επίσης σκληροπυρηνικές εκδόσεις, τώρα όμως η Cup θα είναι διαθέσιμη από το λανσάρισμα. Πιο συγκεκριμένα, με την ονομασία Sport το Megane RS θα έχει πιο άνετη ανάρτηση και προσανατολισμό κυρίως GT, μεγάλου τουρισμού δηλαδή, ενώ με την ονομασία Cup ρυθμίσεις ανάρτησης, σύστημα διεύθυνσης και κιβώτιο θα είναι προσανατολισμένα για μέγιστη απόδοση στην πίστα.

Σχετικά με την απόδοση των δύο εκδόσεων δεν ανακοινώθηκε το παραμικρό. Έτσι στην απορία του κοινού για το αν η Renault θα χρησιμοποιήσει στο Megane RS δίλιτρο turbo μοτέρ ή το νέο, επίσης turbo 1.8 σύνολο που τοποθέτησε στην Alpine, προστίθεται και αυτό σχετικά με το αν ο κινητήρας των δύο εκδόσεων θα έχει την ίδια, ή διαφοροποιημένη απόδοση.

Το βέβαιο είναι ότι , όπως φαίνεται πολύ παραστατικά και στο σχετικό video, το νέο Megane RS θα διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, που θα στρέφει τους πίσω τροχούς αντίθετα ή στην ίδια φορά με τους εμπρός, ανάλογα με την ταχύτητα. Αυτό αυξάνει κατακόρυφα την ευελιξία τόσο στην καθημερινή οδήγηση, όσο και σε συνθήκες πίστας.

Τέλος το RS θα διατίθεται τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC διπλού συμπλέκτη, 6 σχέσεων σε κάθε περίπτωση. Ελπίζοντας ότι ο ενθουσιασμός του οδηγού της F1 Νίκο Χούλκενμπεργκ –όπως αποτυπώνεται στο video- δεν προέρχεται μόνο από τους όρους του συμβολαίου του με την Renault, αναμένουμε με πραγματικά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το νέο Megane RS.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!