Άλλο ένα τμήμα του οδικού δικτύου στην κυκλοφορία

Gazzetta team
Άλλο ένα τμήμα του οδικού δικτύου στην κυκλοφορία
Ένα ακόμη τμήμα του οδικού δικτύου της χώρας θα παραδοθεί στην κυκλοφορία την Παρασκευή (23/6) και πρόκειται για τον Κόμβο Λαχαναγοράς.

Συνεχίζεται η παράδοση τμημάτων του οδικού δικτύου της χώρας μας στην κυκλοφορία και αυτή τη φορά έχει σειρά ο ανισόπεδος κόμβος Κ16. Ο λόγος για τον Κόμβο Λαχαναγορά, ο οποίος βρίσκεται στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ (Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων) με την Εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης.

Το εν λόγω τμήμα θα δοθεί στην κυκλοφορία στις 11:00 το πρωί της Παρασκευής (23/6), με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα να δίνει το παρών. Ο Κ16 είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, προϋπολογισμού 52,6 εκατομμυρίων ευρώ, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ με την εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, που διαμορφώνεται στη θέση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου, καθώς και η αναδιαμόρφωση των προσβάσεων της ΕΠΟΘ.

Συμπεριλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χιλιομέτρων και βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ και της ΕΠΟΘ, ενώ εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.

Επίσης, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ανισόπεδους κόμβους της χώρας και ενδεχομένως ο πλέον επιβαρυμένος από πλευράς κυκλοφοριακού φόρτου. Η κατασκευή του καταργεί την ισόπεδη σηματοδοτούμενη συμβολή του ΠΑΘΕ με την Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, αλλά και την αναβάθμιση του συνόλου της περιοχής.

Έχει δε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς αποτελεί ουσιαστικά τη νέα πύλη εισόδου της πόλης (από τα δυτικά), του Λιμένα Θεσσαλονίκης και της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (από τα δυτικά), αναδεικνύοντας την εξωστρέφεια και την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Θεσσαλονίκης με ένα μεγαλόπνοο, πρωτοποριακό και λειτουργικό έργο.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εργασίες για την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 και του κυκλικού κόμβου εκτελέστηκαν υπό συνθήκες συνεχούς κυκλοφορίας τόσο του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ όσο και της ΕΠΟΘ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!