«Κότα» ο Κεν Μπλοκ στο Λε Μαν

Πέτρος Πιτσίνης
«Κότα» ο Κεν Μπλοκ στο Λε Μαν
Ίσως είναι η μοναδική φορά που θα δείτε τον διάσημο οδηγό να οδηγεί με «γραμμές», καθώς το Circuit de la Sarthe δεν είναι ούτε Gymkhana, ούτε Rally Cross.

Με 647 ίππους στους πίσω τροχούς και να μην πηγαίνει με το πλάι, τον λες και υποκείμενο σε λοβοτομή τον Κεν Μπλοκ. Ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση, οδηγώντας το νέο supercar της αμερικανικής μάρκας, το GT, σε μορφή προ-παραγωγής, δεν είχε και πολλές επιλογές.

Αφ’ ενός μια πίστα στην οποία δεν επιτρέπονται επιδείξεις και οδήγηση του είδους του Μπλοκ, αφετέρου ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ακόμα στο επίπεδο αρτιότητας της κανονικής παραγωγής, έβαλαν πάγο στον αμερικανό σόουμαν και οδηγό αγώνων. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν απόλαυσε το GT, καθώς και 258 χιλιόμετρα έπιασε στην ευθεία και «κούνησε» λίγο την ουρίτσα στις στροφές. Ταυτόχρονα, ήταν ο πρώτος που έβαλε ένα μη αγωνιστικό GT στην πίστα, οπότε αυτή είναι μια αναγνώριση για οποιοδήποτε οδηγό.

Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος με την εμπειρία της οδήγησης στην εμβληματική πίστα με ένα τόσο ιδιαίτερο και σπάνιο αυτοκίνητο αλλά και εδώ δεν μπορούσε μάλλον να κάνει αλλιώς, καθώς η Ford είναι ένα από τους καλύτερους εργοδότες που είχε ποτέ.

Η παραγωγή του νέου Ford GT έχει ξεκινήσει και τα πρώτα αυτοκίνητα παραδίδονται ήδη στους τυχερούς κατόχους, οι οποίοι όμως δεν θα ξεπερνούν τους 250 το έτος, καθώς αυτός είναι ο μέγιστος αριθμός στον οποίο θα συναρμολογείται το supercar.

Ο Μπλοκ βρέθηκε στη Γαλλία στο πλαίσιο της συμμετοχής των τεσσάρων Ford GT της αγωνιστικής ομάδας Chip Ganassi στις 24 ώρες του Μαν, όπου η αμερικανική ομάδα επιζητούσε την επανάληψη του περσινού θριάμβου με την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατηγορία GTE Pro. Τελικά όμως μόνο αυτό των Πριό, Τίνκνελ και Ντεράνι κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση του βάθρου, ανάμεσα σε μια Aston Martin και μια Chevy Corvette. Δεν πειράζει όμως, καθώς συμβαίνουν πολύ χειρότερα. Η Toyota βίωσε χειρότερη ήττα πέρυσι, εγκαταλείποντας στον τελευταίο γύρο από την πρώτη θέση της κορυφαίαw κατηγορίας P1, επανήλθε φέτος και παρότι ηγούταν στο σύνολο σχεδόν του αγώνα, έχασε και πάλι την πρωτιά από την Porsche. Το Λε Μαν θα είναι και του χρόνου εκεί, για όλους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!