Ποια μάρκα έχει τα 5 πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο; (pics)

Τα 5 πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο, με βάση την τιμή πώλησής τους σε δημοπρασία, ανήκουν σε μία μάρκα, η οποία είναι γνωστή για τα supercars που κατασκευάζει.

Συνεχώς βγαίνουν στην παραγωγή νέα μοντέλα, τα οποία τείνουν να γίνουν ολοένα και πιο γρήγορα και ισχυρά. Γι' αυτό, άλλωστε, γίνεται μεγάλη μάχη για τον ταχύτερο χρόνο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Ωστόσο, ποια είναι τα 5 πιο ακριβά που έχουν πουληθεί ποτέ σε όλον τον κόσμο; Την τιμή να έχει τα αυτοκίνητά της στη συγκεκριμένη λίστα έχει η Ferrari, καθώς όλα είναι δικά της και προέρχονται από το παρελθόν.

Πρόκειται για την 250 GTO Berlinetta του 1962, την 335 S Spider Scaglietti του 1957, την 290 ΜΜ του 1956, την 275 GTB / 4 NART του 1967 και την 275 GTB/C Speciale του 1964. Ας τα δούμε, όμως αναλυτικά.

1962 Ferrari 250 GTO Berlinetta

Ο οίκος Bonhams την έβαλε σε δημοπρασία στο Κάρμελ της Καλιφόρνια το καλοκαίρι του 2014 και στις 14 Αυγούστου εκείνης της χρονιάς την πούλησε έναντι 38115000 δολαρίων. Υπεύθυνος για την κατασκευή του ήταν ο Σέρτζιο Σκαλιέτι, με το εν λόγω μοντέλο να φτιάχνεται για τους αγώνες.

Η Ferrari έβγαλε στην παραγωγή μόλις 39 κομμάτια, ενώ αυτό που τέθηκε σε δημοπρασία πέρασε στα χέρια του ιδιώτη οδηγού αγώνων, Τζο Σλέσερ, ο οποίος το είχε από κοινού με τον φίλο του Ανρί Ορεγιέ, ο οποίος είναι πρώην επαγγελματίας σκιέρ.

Μάλιστα, ο τελευταίος είχε ατύχημα στο Coupes du Salon, όπου η 250 GTO Berlinetta καταστράφηκε και ο ίδιος σκοτώθηκε. Βέβαια, το αυτοκίνητο δεν πήγε στα... σκουπίδια, αφού επισκευάστηκε από τη Ferrari για να πουληθεί σε Ιταλό ιδιώτη.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti

Σε δημοπρασία του οίκου Artcurial στην Έκθεση κλασικού αυτοκινήτου Retromobile στο Παρίσι, το εν λόγω μοντέλο πουλήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 2016 έναντι 35711359 δολαρίων. Επίσης, κατασκευάστηκε για τους αγώνες και όχι για χρήση στους δημόσιους δρόμους, ενώ βγήκαν στην παραγωγή μόνο 4 κομμάτια. Το συγκεκριμένο μοντέλο, λοιπόν, πέρασε στα χέρια ενός Γάλλου ιδιώτη, ο οποίος κάνει συλλογή για πάνω από 40 χρόνια, ενώ συγκέντρωσε τα βλέμματα στην προαναφερθείσα Έκθεση.

1956 Ferrari 290 MM

Με το συγκεκριμένο μοντέλο ο Έντσο Φεράρι είχε έναν και μοναδικό στόχο. Τον τίτλο των κατασκευαστών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Sportscar. Σε αυτό η ιταλική φίρμα είχε μεγάλες επιτυχίες τα πρώτα χρόνια της διοργάνωσής του, καθώς τα μοντέλα της κυριάρχησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τελικά, στις 10 Δεκεμβρίου 2015 πουλήθηκε έναντι 28050000 δολαρίων σε δημοπρασία που έγινε από τον οίκο RM Sotheby's στη Νέα Υόρκη.

1967 Ferrari 275 GTB /4 NART Spider

Φτιάχτηκαν μόλις δέκα κομμάτια της 275 και η ιδέα της Spider ήρθε από τον εισαγωγέα της Ferrari στη Βόρειο Αμερική, Λουίτζι Κινέτι. Πωλήθηκε σε δημοπρασία από τον ίδιο οίκο με τη 290 ΜΜ, αλλά στο Μοντερέι της Καλιφόρνια, στις 17 Αυγούστου 2013, με την τιμή πώλησής του να φτάνει τα 27,5 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, στη Βόρεια Καρολίνα βρήκε νέο αγοραστή, που θέλησε να αλλάξει χρώμα και από σκούρο μπλε να το βάψει κόκκινο.

1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale

Η Ferrari κατασκεύασε μόλις τρία τέτοια αυτοκίνητα, που... φορούσαν τον τρίλιτρο V12 κινητήρα με 316 ίππους και είχαν ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο. Μάλιστα, η 275 GTB/C Speciale κλήθηκε να βγάλει ασπροπρόσωπη την ιταλική φίρμα στις μάχες με τις Shelby Cobra Daytona και Ford GT40 σε αγώνες Ράλι. Στις 16 Αυγούστου 2014 πουλήθηκε σε δημοπρασία από τον ίδιο οίκο με τα δύο προηγούμενα μοντέλα, εκ νέου στο Μοντερέι, στις 16 Αυγούστου 2014 έναντι 26,4 εκατομμυρίων δολαρίων.