Πέτυχε κέντρο η Kymco με το νέο ΑΚ550

Γιώργος Βαρίνος
Πέτυχε κέντρο η Kymco με το νέο ΑΚ550
Το ΑΚ550 έρχεται στην Ελλάδα με σκοπό να κατακτήσει την κορυφή, έχοντας ως όπλα του, την κορυφαία ποιότητα, τις εντυπωσιακές επιδόσεις και μια απίθανη τιμή. Το ΑΚ550 είναι αυτό που θα βάλει την Kymco ανάμεσα στις μεγάλες εταιρίες μοτοσυκλετών στον κόσμο.

Σε μια παρουσίαση σημείο αναφοράς, η Kymco παρουσίασε στο Κτήμα Παπαγιαννάκου, το ολοκαίνουργιο και κορυφαίο ΑΚ550.

Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σκούτερ, που διαθέτει όλα όσα χρειάζεται και θέλει ένας χρήστης σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών. Έχει για παράδειγμα εκπληκτική εξωτερική σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής (μην ξεχνάμε πως η Kymco κατασκευάζει τα scooter της BMW), εντυπωσιακές επιδόσεις -καλύτερες από μια μοτοσυκλέτα 500 κ.εκ.- και πολύ συμφέρουσα τιμή 9.590€.

Το AK550 σηματοδοτεί την νέα εποχή Kymco, με νέα σοφιστικέ μοντέλα που θα κυριαρχήσουν στις κατηγορίες τους. Το ΑΚ550 είναι ο προπομπός αυτής την νέας εποχής και έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη σε όλα τα επίπεδα, κάτι που καταφέρνει 100%, σίγουρα προβληματίζοντας τους Ιάπωνες κατά κύριο λόγο κατασκευαστές, που βλέπουν ένα εφάμιλλο (αν όχι καλύτερο) από τα δικά τους προϊόντα, σε πιο προσιτή τιμή. Ξεκάθαρα λέμε πως το ΑΚ550 είναι το κορυφαίο σκούτερ της μεγάλης κατηγορίας αυτή τη στιγμή και το μόνο του πρόβλημα είναι, το όνομα της Kymco που δεν είναι τόσο γνωστό, όσο για παράδειγμα είναι τα ονόματα της Yamaha, της Honda, της Suzuki ή της BMW.

To AK550 αποτελεί την ναυαρχίδα της γκάμας της Kymco, με έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα 550,4 κ.εκ, νέο αλουμινένιο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα οριζόντια έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ που ελέγχει τις κινήσεις του διαιρούμενου αλουμινένιου ψαλίδιου. Επίσης ένα πολύ δυνατό ατού του, είναι η εξωτερική εμφάνιση που προσφέρει πλήρη προστασία, με μεγάλη ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα (που ωστόσο δεν ρυθμίζεται εύκολα αλλά θέλει εργαλεία), μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, αποκλειστικά φώτα LED , εντυπωσιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητες προχωρημένης συνδεσιμότητας με έξυπνα τηλέφωνα και εξόφθαλμη ποιότητα κατασκευής.

Ο ολοκαίνουργιος ιδιαίτερα ελαφρύς κινητήρας των 550,4 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους -που κινούνται από αλυσίδα- και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός και οι ρύποι του, καλύπτουν την προδιαγραφή Euro 4. Η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα όπως στο Yamaha T-Max. Ο κινητήρας έχει απόδοση 53,5 ίππων στις 7.500 στροφές και ροπή 5.6 κιλών στις 5.500 στροφές. H ισχύ είναι υπεραρκετή -όπως διαπιστώσαμε- καθώς όλοι οι δημοσιογράφοι στην δοκιμή, ξεπεράσαμε τα 190 χλμ./ώρα με εξαιρετική ευκολία. Κάποιοι είδαν και 200 στο κοντέρ! Μια εκπληκτική επίδοση αν σκεφτούμε τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Αντίστοιχα των εκπληκτικών επιδόσεων είναι και τα φρένα της Brembo, ίδια με αυτά που συναντάμε σε supersport μοτοσυκλέτες. Διπλούς δίσκους-μαργαρίτες 270 χιλιοστών εμπρός με ακτινικές δαγκάνες! Και μονός δίσκος 260 χιλιοστών πίσω! Το ABS ανήκει φυσικά στον βασικό εξοπλισμό και ενεργοποιείται αρκετά αργά προσφέροντας πλούσια αίσθηση φρεναρίσματος στις μανέτες.

Γενικά είμαστε εντυπωσιασμένοι. Τι να πρωτοπεί κανείς. Τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και την εμπειρία του συστήματος Noodoe που κάνει την μοτοσυκλέτα συνέχεια του smart phone σας; Τις απίστευτες επιδόσεις; Τα εκπληκτικά φρένα; Το τρομερό πηρούνι; Την αίσθηση «τσιμέντο»; Την εκπληκτική ποιότητα; Ή μήπως την εξαιρετικά συμφέρουσα τιμή.

Η Kymco πέτυχε διάνα τον στόχο της κατηγορίας και τώρα μένει να δούμε την ανταπόκριση του κοινού. Αναμφισβήτητα πρόκειται για την καλύτερη πρόταση στην κατηγορία αυτή τη στιγμή. Δείτε το οπωσδήποτε πριν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αγορά σε αυτή την κατηγορία.

Περισσότερα μόλις την πάρουμε για δοκιμή.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!