Η ώρα του Ράλι Ακρόπολις

Gazzetta team
Η ώρα του Ράλι Ακρόπολις
Η αντίστροφη μέτρηση σταμάτησε, με το Ράλι Ακρόπολις να ξεκινάει με την τελετή εκκίνησης την Παρασκευή (2/6) στη Λαμία.

Καθημερινά ειδικά στοιχήματα (21+).

Μπορεί τα τελευταία χρόνια να είναι στο ERC, όμως το Ράλι Ακρόπολις δεν παύει να είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός που έχει να παρουσιάσει η χώρα μας παγκοσμίως. Έτσι, κάθε χρόνο που διεξάγεται συγκεντρώνει την προσοχή των φιλάθλων της χώρας, όπου κι αν αυτό γίνεται. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια έχει επιστρέψει στη Φθιώτιδα, όπου κέντρο του αγώνα είναι πλέον η Λαμία.

Η αντίστροφη μέτρηση, λοιπόν, έλαβε τέλος και το Ράλι των Θεών ξεκινά. Το πρωί της Παρασκευής (2/6) διεξήχθη η κατατακτήρια ειδική διαδρομή και το απόγευμα θα λάβει χώρα η τελετή εκκίνησης στο service park της Λαμίας. Ο Νικολάι Γκριαζίν είναι αυτός που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και θα επιλέξει πρώτος τη σειρά εκκίνησής του για το πρώτο σκέλος του αγώνα.

Δεύτερος ήταν ο Καγέταν Καγετάνοβιτς, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, Μπρούνο Μαγαλάες, να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί ότι η κατατακτήρια ειδική ήταν μήκους 3,70 χιλιομέτρων σε μαλακό χώμα, ενώ η επιλογή της σειράς εκκίνησης θα πραγματοποιηθεί στο service park στις 14:00 το μεσημέρι της Παρασκευής (2/6), με το πρώτο αυτοκίνητο να φεύγει στις 10:08 το πρωί του Σαββάτου (3/6).

 

Τέλος, οι συμμετέχοντες του φετινού Ακρόπολις θα περάσουν φέτος δύο φορές από τη Γραβιά, δύο από την Άμφισσα, δύο από το Παλαιοχώρι, δύο από το Ελευθεροχώρι, δύο από το Ρεγγίνι και δύο από την Ελάτια/Καρυά για να συμπληρώσουν 12 ειδικές συνολικού μήκους 229,74 χιλιομέτρων.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσαν οι πρωταγωνιστές

Μπρούνο Μαγαλάες Skoda Fabia R5: «Ήταν εντάξει, δεν πιέσαμε πολύ. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός, το αυτοκίνητο είναι καλό. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα καλό ράλλυ».

Καγέταν Καγετάνοβιτς Ford Fiesta R5: «Έχουμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, καλό προαίσθημα, και ελπίζω να το διασκεδάσουμε».

Νασέρ Αλ Ατίγια Ford Fiesta R5: «Δεν πήραμε ρίσκα. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Αύριο θα είναι μια διαφορετική μέρα. Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι και πάλι στην Ελλάδα».

Νικολάι Γκριαζίν Skoda Fabia R5: «Η πρόσφυση δεν ήταν καλή. Κατά τα άλλα, όλα καλά».

Μουράτ Μποστάνσι Ford Fiesta R5: «Eίμαι ευχαριστημένος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Έχασα αρκετό χρόνο σε δύο στροφές. Λογικά πρέπει να είμαι μέσα στην πρώτη πεντάδα».

Γκρζέγκορζ Γκρζιμπ Skoda Fabia R5: «Ωραία ειδική. Δεν είναι η κλασική, δύσκολη και σκληρή ειδική του Ακρόπολις».

Άλμπερτ βον Θερν Εντ Τάξις Skoda Fabia R5: «Ήταν διασκεδαστικό. Είναι δύσκολο να πας γρήγορα. Είναι τελείως διαφορετικό. Θα πάμε βήμα βήμα. Θα μάθουμε πολλά αυτό το σαββατοκύριακο».

Γιώργος Φιλιπίδης Skoda Fabia R5: «Προσπαθούμε να συνηθίσουμε το αυτοκίνητο. Δεν μπορούμε ακόμη να πιέσουμε».

Έρντι Τίμπορ Τζούνιορ Mitsubishi Lancer EVO X: «Είναι ΟΚ, προσπαθήσαμε να πιέσουμε. Θα προσπαθήσω να κερδίσω την κατηγορία μου».

Σεργκέι Ρέμενικ Mitsubishi Lancer EVO X: «Είναι πιο εύκολο από την άσφαλτο, παρ’ όλα αυτά είναι περίπλοκο. Γλιστράει πολύ. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

Ζέλιντο Μελεγκάρι Mitsubishi Lancer EVO IX: «Είναι πολύ δύσκολο, έχει πολλή ζέστη. Ωραίο Ράλι».

Μπούργκα Μπανάζ Ford Fiesta R2: «Λίγο γλιστερή, αλλά διασκεδαστική ειδική. Προτεραιότητά μας είναι να τερματίσουμε, αλλά θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε την κατηγορία».

Ουμίτ Καν Οζντεμίρ Ford Fiesta R2: «Λίγο γλιστερή, αλλά είναι ωραίο που βρισκόμαστε εδώ. Γνωρίζουμε τις ειδικές. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

Ισμέτ Τοκτάς Ford Fiesta R2: «Καλή, γρήγορη ειδική. Λίγο γλιστερή. Μου άρεσε. Ελπίζουμε σε ένα καλό Ράλι».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!