Ακόμα μια διαρροή για το Renault Megane RS

Ακόμα μια διαρροή για το Renault Megane RS
Αυτό που θα έπρεπε να έχει ήδη κάνει η γαλλική εταιρεία, το κάνουν τα κινητά τηλέφωνα τυχαίων θαυμαστών του Megane by Renault Sport.

Την περασμένη εβδομάδα, στο πλαίσιο του εορτασμού των 40 χρόνων της στην F1, η Renault έφερε στο γκραν πρι του Μονακό το νέο Megane RS. Αντί όμως για αποκάλυψη, είδαμε το αυτοκίνητα με πλήρες καμουφλάζ, για μια ακόμα φορά.

Αυτό λοιπόν που δεν έκανε η εταιρεία γίνεται online. Οι πρώτες εικόνες του μοντέλου χωρίς απόκρυψη είχαν διαρρεύσει πριν μερικές εβδομάδες, σε πορτοκαλί απόχρωση, ενώ τώρα μέσω της σελίδας Megane RS Online στο fb, έχουμε και μια λευκή εκδοχή.

Σε αυτή βλέπουμε τα πολύ τονισμένα φτερά, το διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα, την κεντρική απόληξη της εξάτμισης και τον διαχύτη, που σύμφωνα με την Renault δεν θα έχει διακοσμητικό, αλλά ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην εξομάλυνση της ροής του αέρα.

Συνολικά το Megane βλέπουμε να υιοθετεί ένα «συγκρατημένα επιθετικό» χαρακτήρα, από αισθητική άποψη, που αποτελεί προνόμιο κυρίως της VW και του Golf GTi, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η Peugeot με το 308 GTi. Ούτε μεγάλες πτέρυγες, ούτε κραυγαλέα side skirts υπάρχουν εδώ, αλλά λύσεις που βελτιώνουν την αεροδυναμική χωρίς να διαταράσσουν την κομψή σχεδίαση του αμαξώματος.

Από την παρουσία του αυτοκινήτου στο Μονακό κρατάμε τα μεγάλα paddles αλλαγής σχέσεων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων EDC στην κολώνα του τιμονιού, τα μπάκετ καθίσματα επενδεδυμένα με alcantara και τα φρένα της Brembo.

Να υπενθυμίσουμε για μια ακόμα φορά ότι στα μηχανικά μέρη υπάρχει η πιθανότητα υιοθέτησης του νέου τετρακύλινδρου turbo κινητήρα των 1.8 λίτρων που έκανε την εμφάνισή του στην Alpine, με αυξημένη ισχύ πάνω από 300 ίππους. Χωρίς όμως να αποκλείεται και μια εξελιγμένη έκδοση του δίλιτρου της προηγούμενης γενιάς, με περίπου ίδια ισχύ. Η κίνηση, πάντως, θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς.

Μετά από όλα αυτά, θα περιμένει η Renault να φτάσουμε στο Σεπτέμβριο και στην έκθεση της Φρνακφούρτης για να μάθουμε κάτι περισσότερο για το κορυφαίο Megane; Ελπίζουμε πως όχι.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!