Μόλις δύο αγώνες ζωή έχει η μονάδα MGU-H της Honda

Μόλις δύο αγώνες ζωή έχει η μονάδα MGU-H της Honda
Μπορεί οι αναβαθμίσεις να έχουν βελτιώσει την ταχύτητα των McLaren – Honda, αλλά τα προβλήματα αξιοπιστίας δεν έχουν ακόμα λυθεί.

Η αλλαγή της μονάδας του υβριδικού συστήματος MGU-H της Honda στο μονοθέσιο του Μπάτον, που του στοίχισε 15 θέσεις ποινή στo grid και θα εκκινήσει τελευταίος, αποδεικνύει ότι παρά τη βελτίωση των επιδόσεων, στην McLaren ακόμα έχουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της αξιοπιστίας.

Ο τεχνικός υπεύθυνος του κινητήρα της Honda, ο Ιάπωνας Χασεγκάβα, δήλωσε πως παρά τις βελτιώσει για καλύτερη αξιοπιστία στα περιστρεφόμενα τμήματα της μονάδας, τελικά αυτή μπορεί να αντέξει μόλις δύο αγώνες.

Στην περίπτωση του Μονακό, η μονάδα MGU-H δεν παρέδωσε το πνεύμα, αλλά γνωρίζοντας το πρόβλημά της, οι μηχανικοί εντόπισαν κάποια αυξημένη τριβή σε ορισμένα ρουλεμάν. Έτσι, προχώρησαν στην αλλαγή προληπτικά, ώστε να μην έχουν ακόμα μια εγκατάλειψη.

Μοναδικές Στοιχηματικές Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις & Η Καλύτερη Εξυπηρέτηση (21+)!

Φυσικά αυτό κόστισε στον Μπάτον πολλές θέσεις στην εκκίνηση και –όπως είμαι γνωστό- στο Μονακό οι προσπεράσεις είναι εξαιρετικά δύσκολες. Επομένως ο Μπάτον, για να ελπίζει σε μια καλή θέση, θα πρέπει να περιμένει πολλά ατυχήματα και εγκαταλείψεις εμπρός του, με την προϋπόθεση πάντα ότι δεν θα εμπλακεί και ο ίδιος σε ένα από αυτά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!