Γιατί έτρεξε και δεν έφτασε η Mercedes;

Γιατί έτρεξε και δεν έφτασε η Mercedes;
Σύμφωνα με τον Μπότας, αλλαγές στις ρυθμίσεις των W08 δημιούργησαν το πρόβλημα στη δεύτερη περίοδο δοκιμών στο Μονακό.

Από την κορυφή στον πάτο, ή περίπου σε αυτόν, έφτασαν μέσα σε ώρες οι Mercedes στο Μονακό. Το πρωί ρεκόρ διαδρομής και 1η θέση για τον Χάμιλτον στην πρώτη περίοδο δοκιμών, το μεσημέρι 8η και 10η θέση για τους Χάμιλτον και Μπότας αντίστοιχα, στη δεύτερη περίοδο.

Αν λοιπόν θεωρήσουμε ως δεδομένα ότι η πίστα, ο καιρός και οι οδηγοί δεν άλλαξαν στο παραμικρό, τότε κάτι έγινε με τα δύο μονοθέσια, που τα κατέστησε μη ανταγωνιστικά.

«Κάναμε κάποιες αλλαγές στη δεύτερη περίοδο δοκιμών, με στόχο να βελτιώσουμε την ισορροπία. Τίποτα όμως δεν λειτούργησε προς το σωστή κατεύθυνση. Τόσο για το δικό μου αυτοκίνητο, όσο και για του Λιούις» δήλωσε ο Φιλανδός πιλότος μετά τη λήξη της περιόδου.

«Ευτυχώς ξέρουμε τι φταίει και πώς να το φτιάξουμε. Από την άλλη μεριά, τα υπόλοιπα μονοθέσια δείχνουν πάρα πολύ δυνατά. Ελπίζω η διαφορά μας με την Ferrari να μην είναι πραγματικά τέτοια» ευχήθηκε ο Μπότας, γνωρίζοντας ότι η διαφορά των 1.1’’ στο FP2 και ο εκπληκτικός χρόνος του Φέτελ δεν καλύπτονται εύκολα.

Το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι Mercedes, ήταν και πάλι στα ελαστικά –με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις δεν απέδιδαν σωστά- κάτι άλλωστε που τόνισε και ο Χάμιλτον μέσω του team radio στην ομάδα κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

Υπάρχει ωστόσο και ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την Mercedes, που αφορά το κενό της Παρασκευής 26 Μαΐου. Καθώς η τρίτη περίοδος δοκιμών και οι κατατακτήριες θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο, η ομάδα έχει μια ολόκληρη μέρα καιρό να αναλύσει και να διορθώσει το πρόβλημα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!