Η Citroen «έκλεισε» Μίκελσεν

Η Citroen «έκλεισε» Μίκελσεν
Ο Νορβηγός οδηγός αφήνει την Skoda και την κατηγορία WRC2 για την εργοστασιακή ομάδα της Citroen, επανερχόμενος στην κορυφαία κατηγορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι.

Δεν είναι μυστικό ότι ο Αντρέας Μίκελσεν έψαχνε εναγωνίως το δρόμο της επιστροφής του στο WRC. Και ήταν πραγματικά κρίμα, που ένας οδηγός ο οποίος κατέκτησε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα του 2016, να μένει εκτός μπάκετ κορυφαίου αυτοκινήτου το 2017, λόγω της αποχώρησης της ομάδας του, της VW, από το θεσμό.

Live Στοίχημα σε NBA & Bundesliga με Live Stream στη Novibet (21+).

Να όμως που οι ατυχίες της Citroen και η αδυναμία των υπόλοιπων οδηγών της εκτός του Μικ να είναι ανταγωνιστικοί για το πόντιουμ, οδήγησαν τη γαλλική ομάδα στις αγκάλες του Νορβηγού.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Citroen, οι Μίκελσεν/Γιάγκερ θα είναι το πλήρωμα του C3 WRC με τον αριθμό 9 στον επόμενο αγώνα, το ράλι Σαρδηνίας, που μέχρι σήμερα οδηγούσε ο Γάλλος Λεφέμπβρ. Ο 25χρονος οδηγός δεν θα συμμετέχει στο συγκεκριμένο αγώνα, που θα πραγματοποιηεθί από 8-11 Ιουνίου 2017, θα συνεχίσει κανονικά όμως στον επόμενο, αυτόν της Πολωνίας, καθώς η Citroen δεν λύνει τη συνεργασία μαζί του.

Με δεδομένη την ηλικία και τα αποτελέσματά του, ήταν αυτός που έπρεπε να δώσει το μπάκετ στον Μίκελσεν, καθώς η Citroen δεν έχει την πολυτέλεια του χαμένου χρόνου, ούσα τελευταία στη βαθμολογία των κατασκευαστών, ούτε φυσικά και τη δυνατότητα να βάλει άμεσα ένα ακόμα αυτοκίνητο στο παιχνίδι.

Όπως δήλωσε ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Citroen Ιβ Ματόν, η αδυναμία εκπλήρωσης των στόχων που είχαν τεθεί, για νίκες σε αγώνες, επετεύχθη μόνο εν μέρει, μόνο σε αυτόν του Μεξικού. Έτσι, η ομάδα έψαχνε εναγωνίως για λύση, που βρέθηκε στην περίπτωση του Νορβηγού.

Ομοίως ο Μίκελσεν δεν έκρυψε την ικανοποίησή του, για το γεγονός ότι επιτέλους βρέθηκε σε εργοστασιακή ομάδα του WRC. Μάλιστα και τα δύο μέρη ευχαρίστησαν τη Skoda, που άφησε ελεύθερο το Νορβηγό για να συνεργαστεί με τους Γάλλους.

Για την περίπτωση τώρα του «ριγμένου» Λεφέμπβρ, ο Ματόν ξεκαθάρισε ότι δε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για υποβάθμιση και ότι ο στόχος της ανάδειξης νέων οδηγών της Citroen παραμένει. Επίσης ευχαρίστησε το Γάλλο, διότι έβαλε σε πρώτη μοίρα το καλό της ομάδας και σε δεύτερη την προσωπική του ανάδειξη. Αυτό, προφανώς, είναι για το Γάλλο και ένα καλό «γραμμάτιο».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!