Γιατί αλλάζουν όλα στη διοίκηση της Ford;

Γιατί αλλάζουν όλα στη διοίκηση της Ford;
Οι νέες προκλήσεις απαιτούν νέες λύσεις και άτομα που θα τις υλοποιήσουν. Έτσι η αμερικανική εταιρεία αποκτά νέο διευθύνοντα σύμβουλο και στελέχη σε θέσεις – κλειδιά.

Μετά τη φημολογία των τελευταίων ημερών, ήρθε πλέον και η επίσημη ανακοίνωση της Ford: o Μαρκς Φίλντς, μέχρι σήμερα διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δίνει τη θέση του στον Τζιμ Χάκετ.

Ο Χάκετ θεωρείται από τα πιο πετυχημένα κορυφαία στελέχη στην αμερικανική βιομηχανία, με μεγάλη έφεση στην καινοτομία. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι από το 2016 είχε την ευθύνη του εξόχως σημαντικού τμήματος «Ευφυούς Κινητικότητας» της Ford, που θεωρείται ότι είναι αυτό που θα οδηγήσει την εταιρεία με επιτυχία στην αντιμετώπιση των προκλήσεων του μέλλοντος.

Live Στοίχημα σε NBA & Bundesliga με Live Stream στη Novibet (21+).

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η αποχώρηση του Φιλντς και η έλευση του Χάκετ στο κορυφαίο διοικητικό πόστο της εταιρείας, πυροδοτεί σημαντικές αλλαγές σε όλη την κρίσιμη ιεραρχία, με άτομα ωστόσο που προέρχονται από το υπάρχον δυναμικό της και έχουν επιδείξει επιτυχημένο έργο.

Συγκεκριμένα, ο Τζιμ Φάρλεϊ, 54, διορίζεται αντιπρόεδρος και πρόεδρος του τμήματος διεθνών αγορών, ο Τζο Χίνρικς, 50, διορίζεται αντιπρόεδρος και πρόεδρος του τμήματος διεθνών λειτουργιών, ενώ η Μάρσι Κλέβορν, 57, αναλαμβάνει τη θέση του αντιπροέδρου και προέδρου του τμήματος κινητικότητας.

Με αυτές τις αλλαγές, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Μπιλ Φορντ, θα επιτευχθούν τρεις στρατηγικοί στόχοι, που είναι οι εξής:

Ενίσχυση λειτουργικής απόδοσης σε όλο το φάσμα παγκόσμιων δραστηριοτήτων για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας, της στρατηγικής μάρκετινγκ και των λανσαρισμάτων νέων μοντέλων, αντιμετωπίζοντας παράλληλα δραστικά τους τομείς της επιχείρησης που υστερούν σε απόδοση.

Εκσυγχρονισμός των δραστηριοτήτων της Ford, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία και τεχνικές που θα ανοίξουν το δρόμο στην καινοτομία, θα επιταχύνουν τη λήψη αποφάσεων και θα βελτιώσουν την απόδοση. Αυτό περιλαμβάνει την αυξανόμενη αξιοποίηση μεγάλων δεδομένων, της τεχνητής νοημοσύνης, της προηγμένης ρομποτικής, της τρισδιάστατης εκτύπωσης και άλλων καινοτόμων τεχνολογιών.

Μεταμόρφωση της επιχείρησης για την αντιμετώπιση μελλοντικών προκλήσεων, διασφαλίζοντας ότι η εταιρεία διαθέτει την κατάλληλη κουλτούρα, το ταλέντο, τις στρατηγικές διαδικασίες και την ευελιξία για να πετύχει, καθώς οι ανάγκες της κοινωνίας και η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!