Τετρακίνητη και δικίνητη, δύο σε ένα, η νέα BMW M5 (vid+pics)

Τετρακίνητη και δικίνητη, δύο σε ένα, η νέα BMW M5 (vid+pics)
Η κορυφαία εκδοχή της έκτης γενιάς του πολυτελούς μεσαίου μοντέλου της BMW, διαθέτει για πρώτη φορά μετάδοση σε όλους τους τροχούς. Η οποία, όμως, απενεργοποιείται.

Η νέα BMW M5 θα κάνει την επίσημη εμφάνισή της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο του 2017.

Έως τότε, η Βαυαρική εταιρεία δεν κρατιέται να αποκαλύψει το σημαντικότερο ίσως νέο στοιχείο του μοντέλου. Που δεν είναι άλλο, από το σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Για πρώτη φορά σε M5 είναι διαθέσιμο κάτι τέτοιο και, επίσης για πρώτη φορά στην κατηγορία, το σύστημα αυτό μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό. Αφήνοντας την M5 στο συναρπαστικό 2WD mode, για ανόθευτη απόλαυση οδήγησης.

Live Στοίχημα σε NBA & Bundesliga με Live Stream στη Novibet (21+).

Η BMW υποστηρίζει ότι αυτή θα είναι η πιο συναρπαστική M5 που κατασκευάστηκε ποτέ. Ο 4.4 λίτρων V8 κινητήρας, που η εταιρεία δεν ανακοινώνει ακόμα την ισχύ του αναφέροντας ότι θα είναι σημαντικά ισχυρότερος από αυτόν της σημερινής Μ5 των 560 ίππων, αναμένεται να ξεπερνά τους 600 ίππους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ισχύς να μην διαχειρίζεται εύκολα, ειδικά σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης.

Εδώ ακριβώς έρχεται η εξειδίκευση του αγωνιστικού τμήματος της BMW, το οποίο προίκισε το σύστημα μετάδοσης xDrive με τον κωδικό M και τρία προγράμματα λειτουργίας: 4WD, 4WD Sport και 2WD. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποιο ακριβώς χρειάζεται, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης ή το βαθμό διασκέδασης που επιθυμεί. Η βασική ρύθμιση του συστήματος είναι η 4WD, ωστόσο ακόμα και σε αυτή η ροπή στους εμπρός τροχούς μεταφέρεται μόνο αν διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης των πίσω.

Ταυτόχρονα με το νέο σύστημα τετρακίνησης, η έκτη γενιά M5 αποκτά και ένα νέο κιβώτιο, κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, οκτώ σχέσεων. Φυσικά επιτρέπει τις χειροκίνητες αλλαγές ενώ, σύμφωνα με την BMW, η απόκρισή του είναι ακαριαία.

Φυσικά η νέα BMW M5 διαθέτει το ενεργό πίσω διαφορικό Active M Differential, με λόγο μετάδοσης που μπορεί να ποικίλει από 0 έως 100%, δηλαδή από το να είναι εντελώς ελεύθερο ή να μεταφέρει όλη τη ροπή στον ένα και μόνο τροχό.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, η M5 θα διαθέτει όλα τα καλούδια συνδεσιμότητας και υποβοήθησης της οδήγησης των μικρότερων εκδόσεων, ενεργητικές αναρτήσεις και τη δυνατότητα δύο μνημών, που θα είναι άμεσα προσβάσιμες από ένα διακόπτη, με όλες τις ρυθμίσεις κινητήρα, μετάδοσης, συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης, όπως τις έχει επιλέξει ο οδηγός.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!