Στην Επίδαυρο με την Harley

Στην Επίδαυρο με την Harley
Για 3η συνεχή χρονιά συμμετέχουμε στο Harley on Tour και έχουμε την ευκαιρία μιας μικρής γεύσης από τα μοντέλα 2017 των θρυλικών μοτοσυκλετών της Harley Davidson. Ως άλλοι Easy Riders ταξιδεύουμε μέχρι την Επίδαυρο από την χαρακτηριστική γνωστή διαδρομή που είναι τόσο δημοφιλής στους μοτοσυκλετιστές.

Mε το τραγούδι-ύμνο στα ακουστικά μας Born to be wild, ειδικά για την περίσταση, σιγοτραγουδάμε μέσα από το κράνος μας... «Get your motor runnin' , Head out on the highway, Lookin' for adventure, And whatever comes our way...» και απολαμβάνουμε τον ρυθμό του κονβόι για την Επίδαυρο. Οδηγούμε μια υγρόψυκτη V-Rod Muscle με τον κινητήρα 60° Revolution V-Twin των 1250 κ.εκ., ο οποίος διαθέτει διπλό εκκεντροφόρο και ισχύ 120 ίππων. Με υψηλής απόδοσης εξαρτήματα, όπως είναι τα διπλά δισκόφρενα της Brembo, τιμόνι dragster και ανεστραμμένο πιρούνι δεν είναι μια τυπική Harley. Eίναι μια αεροδυναμικά σχεδιασμένη, μυώδης μοτοσικλέτα. Ακριβώς αυτό που υποδηλώνει το όνομά της. Βγαίνοντας λίγο από το κονβόι, σε μια μικρή ευθεία... τολμήσαμε να ανοίξουμε τέρμα το γκάζι. Στα 220 χλμ./ώρα ο αέρας και οι... τύψεις μας έκαναν να φρενάρουμε και να επιστρέψουμε στην χαλαρή βόλτα με τους υπόλοιπους συνάδελφους!

Τα μεγαλύτερα μοντέλα έχουν τον νέο κινητήρα Twin-Cooled Milwaukee-Eight 107. Ευχάριστη έκπληξη η απουσία κραδασμών από έναν τόσο μεγάλο κινητήρα V2 με 1746 κυβικά με ροπή που θέλει να σου εξαρθρώσει τα μπράτσα!

Την πιο απολαυστική όμως οδήγηση την κάναμε με το Roadster 1200 που συνδυάζει ροπή στις χαμηλές στροφές, ευελιξία, κράτημα και εμφάνιση garage-built custom. Το συγκεκριμένο μοντέλο διέθετε αναβαθμισμένο πακέτο επιδόσεων και περιλάμβανε ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών, διπλά δισκόφρενα, ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και νέα διπλά όργανα με κοντέρ και στροφόμετρο. Η θέση οδήγησης είναι επιθετική, αλλά και άνετη χάρη στη νέα σέλα δύο ατόμων, τα κεντρικά τοποθετημένα μαρσπιέ, το χαμηλότερο τιμόνι και τους 5-μπρατσους τροχούς αλουμινίου των 19 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω. Με τον κινητήρα Evolution των 1200 κ.εκ. οι προσπεράσεις ήταν μια ευχάριστη διαδικασία. Η διαδρομή περιλάμβανε την κλασική διαδρομή προς την Επίδαυρο, στάση για καφέ στο γνωστό Stork Cafe και μικρές βόλτες μέχρι την παλιά Επίδαυρο!

Στην επιστροφή είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Iron 883. H ίδια η HD αναφέρει πως πρόκειται για «Ένα τεράστιο άλμα προς την σκοτεινή τέχνη» Εμείς είδαμε μια πολύ όμορφη, κατάμαυρη custom μοτοσυκλέτα. Η μοτοσυκλέτα που θα θέλαμε να αποκτήσουμε. Από την πρώτη του εμφάνιση μέχρι τις μέρες μας, έγινε ακόμη καλύτερο καθώς πλέον διαθέτει αναβαθμισμένη ανάρτηση, tuck and roll σέλα, μαύρους τροχούς από κράμα αλουμινίου και κατάμαυρες επιφάνειες από μπροστά μέχρι πίσω.

Φτάνοντας στα κεντρικά γραφεία της Harley με βαριά καρδιά παρκάραμε την μοτοσυκλέτα και επιστρέψαμε στην κανονικότητα. Είναι απίστευτο πως αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν «ζωή» και προσωπικότητα που σε συνεπαίρνει...

Το Harley Tour 2017 ήταν για άλλη μια φορά μια μοναδική εμπειρία, αφού οδηγήσαμε αρκετές από τις νέες μοτοσυκλέτες του 2017. Περισσότερα μόλις τις πάρουμε για δοκιμή!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!