Και πέρυσι ήταν δεύτερος ο Χάμιλτον και το έχασε!

Gazzetta team
Και πέρυσι ήταν δεύτερος ο Χάμιλτον και το έχασε!
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν και πέρυσι δεύτερος στη βαθμολογία σε πέντε αγώνες και στο φινάλε έχασε τον τίτλο. Η σύγκριση με τη φετινή σεζόν.

Καθημερινά ειδικά στοιχήματα στη Novibet (21+).

Με το πέρας των πέντε πρώτων Γκραν Πρι της σεζόν, θα έμπαινε κανείς στον κόπο να κάνει συγκρίσεις της φετινής με την περσινή σεζόν της Formula1, όσο είναι δυνατό αυτό να γίνει, με δεδομένο ότι έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για το 2017.

Ωστόσο, εκεί που μπορεί να εστιάσει κάποιος είναι στη θέση που βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον και πού βρισκόταν πέρυσι σε αυτό το σημείο της αγωνιστικής περιόδου. Ο Βρετανός, έπειτα από πέντε αγώνες, είναι δεύτερος στη βαθμολογία, όπως ήταν και πέρυσι, όταν στο φινάλε έχασε τον τίτλο, αν και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είχε πάρει το προβάδισμα.

Έτσι, λοιπόν, υπάρχουν αρκετές ομοιότητες και διαφορές. Ας ξεκινήσουμε από τις πρώτες. Πέραν της δεύτερης θέσης, ο πιλότος της Mercedes είχε και πάλι έναν τερματισμό εκτός του βάθρου. Πέρυσι ήταν έβδομος στην Κίνα και φέτος τέταρτος στη Ρωσία. Ωστόσο, είναι περισσότερες οι διαφορές, καθώς ο Χάμιλτον έχει βελτιωθεί αρκετά σε σύγκριση με την περσινή σεζόν.

Κατ' αρχάς, το 2016 σε πέντε αγώνες δεν είχε ούτε μία νίκη, ενώ φέτος μετράει δύο (Κίνα, Ισπανία), τη στιγμή που ειναι καλύτερος ο απολογισμός του φέτος με 98 πόντους έναντι των 57 που είχε μαζέψει την περσινή χρονιά. Γεγονός που δείχνει τη σημαντική του βελτίωση και τη... δίψα του για τον τέταρτο τίτλο. Ωστόσο, εν έτει 2017 έχει έναν άλλον αντίπαλο, τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η Ferrari, επίσης, έχει βελτιωθεί με τους νέους κανονισμούς και ο Γερμανός είναι μπροστά με 104 βαθμούς (100 είχε πέρυσι ο πρωτοπόρος Ρόσμπεργκ). Βέβαια, όπως είπαμε, ακόμα είναι πολύ νωρίς και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε μία μάχη μεταξύ των δύο προαναφερθέντων μέχρι το φινάλε.

Όσο για το ποιος θα αναδειχτεί νικητής, αυτό θα το δείξουν οι επόμενοι αγώνες. Η συνέχεια δίνεται στο Μονακό σε δύο εβδομάδες (26-28/5), όπου έχουν μεγάλη σημασία οι κατατακτήριες δοκιμές, αφού το Μόντε Κάρλο δεν... προσφέρεται για προσπεράσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!