Τα έβαλε και ο Φέτελ με τον Μπότας

Gazzetta team
Τα έβαλε και ο Φέτελ με τον Μπότας
Με τον Βαλτέρι Μπότας τα έβαλε και ο Σεμπάστιαν Φέτελ, καθώς θεωρεί ότι του κόστισε χρόνο στη μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον.

Μοναδικές Στοιχηματικές Αποδόσεις, Άμεσες Αναλήψεις & Η Καλύτερη Εξυπηρέτηση (21+)!

Εκτός από τη στρατηγική της Ferrari, ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε να αντιμετωπίσει και την ομαδικότητα της Mercedes στον αγώνα της Ισπανίας. Ο Γερμανός... κόλλησε γι' αρκετή ώρα πίσω από τον Βαλτέρι Μπότας, τον οποίο πέρασε με εκπληκτική κίνηση πριν την πρώτη στροφή, με αποτέλεσμα να μειώσει τη διαφορά ο Λιούις Χάμιλτον.

Έτσι, μετά τους Μαξ Φερστάπεν, Κίμι Ραϊκόνεν, τα έβαλε κι εκείνος με τον Φινλανδό, τονίζοντας πως η Mercedes τον χρησιμοποίησε για να τον μπλοκάρει. «Χάσαμε πολύ χρόνο στη μάχη με τον Βαλτέρι (Μπότας). Χάσαμε τέσσερα δεύτερα. Τον πλησίαζα, αλλά ήξερα ότι δε θα τον βάλουν για πιτ στοπ. Τον χρησιμοποίησαν λίγο για να με μπλοκάρει.

Δεν κατάφερα να περάσω την πρώτη φορά και τη δεύτερη στις ευθείες σκέφτηκα ότι ''τώρα πρέπει να βρω κάποιον τρόπο, ακόμα κι αν είναι πάνω από το γρασίδι. Ήταν πολύ κλειστή μάχη. Πήγα από την εσωτερική, μετά στην εξωτερική και ξανά στην εσωτερική για να τον εκπλήξω, κάτι που λειτούργησε.

Όμως, σχεδόν έχασα το μονοθέσιο με αυτή την κίνηση, καθώς ήταν αρκετά επιθετική με ανοιχτό το DRS. Ήμουν χαρούμενος, αλλά όχι όταν είδα ότι είχα χάσει πολύ χρόνο, καθώς η πραγματική μάχη ήταν με τον Λιούις (Χάμιλτον)», ανέφερε, αρχικά, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, με το πέσιμο της καρό σημαία.

Όσο για τη στρατηγική της Scuderia, δεν την κατηγόρησε. «Δε νομίζω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε την απόφαση. Κάναμε τη σωστή στρατηγική. Εξαφανίσαμε 8 δεύτερα στο δεύτερο πιτ στοπ. Αν προσθέσετε και τη βοήθεια από τον Μπότας, είναι 12 δεύτερα», πρόσθεσε ο Φέτελ.

Μάλιστα, ήταν η δεύτερη φορά που υπερασπίστηκε τη στρατηγική της ομάδας του, κάτι που δείχνει ότι σκοπός του είναι να παραμείνει... κάτοικος Μαρανέλο και όχι να φύγει, με δεδομένο ότι υπήρξαν οι φήμες για προσύμφωνο με τη Mercedes, οι οποίες διαψεύστηκαν από τον Νίκι Λάουντα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι αυτός ήταν ο πέμπτος τερματισμός του Φέτελ στην πρώτη δυάδα σε ισάριθμους αγώνας, ώστε να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος σε απόσταση 6 πόντων από τον Χάμιλτον. Έτσι, πλέον μπορεί να πει εύκολα κανείς, με το πέρας πέντε Γκραν Πρι, ότι η μάχη για τον τίτλο θα είναι μεγάλη μεταξύ των δύο οδηγών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!