To νέο VW Polo αποκαλύπτεται

gazzetta default image fallback
Το VW Polo έκτης γενιάς εμφανίζεται χωρίς καμουφλάζ και πλησιάζει πλέον ακόμη πιο κοντά στο μεγαλύτερο Golf, ενώ θα κοστίζει ελαφρά φτηνότερα από το σημερινό.
Όλο πιο κοντά στις διαστάσεις και στη σχεδιαστική φιλοσοφία του VW Golf έρχεται το Polo. Το Polo έκτης γενιάς θα λανσαριστεί περί τα τέλη του 2017, όμως κυκλοφόρησαν ήδη οι πρώτες φωτογραφίες του από μοντέλα προσειράς, που δοκιμάζονται αυτή την εποχή στις καυτές θερμοκρασίες της Νότιας Αφρικής. Οι Γερμανοί επέλεξαν και πάλι ένα σχήμα με κλασικά, διαχρονικά στοιχεία, ενώ προίκισαν το supermini τους με ανετότερους χώρους. Για να το πετύχουν έγινε το μοντέλο της επόμενης γενιάς επτά εκατοστά μακρύτερο, πέντε πόντους πλατύτερο, αλλά και τρία εκατοστά χαμηλότερο από το απερχόμενο, ωστόσο τη μεγαλύτερη διαφορά κάνει το κατά σχεδόν δέκα εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές δημιουργήθηκε ένα σαφώς πιο ευρύχωρο σαλόνι και ένας αισθητά μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Επίσης το επόμενο Polo θα βασίζεται στο άκαμπτο και ελαφρύτερο πάτωμα MQB A0, που εγκαινίασε πρώτο από τον όμιλο της VW το νέο Seat Ibiza με ημερομηνία λανσαρίσματος σε περίπου ένα μήνα. Ωστόσο το γερμανικό μοντέλο διατηρεί την πρωτιά σε ορισμένους άλλους τομείς, όπως για παράδειγμα τις ενεργές αναρτήσεις, το ψηφιακό κόκπιτ με δυνατότητα αλλαγής των γραφιστικών της οθόνης και τους προβολείς LED. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται ο τρικύλινδρος, «χιλιάρης» βενζινοκινητήρας με 65, 75, 95 και 115 ίππους, ενώ προβλέπονται και δύο οικονομικές εκδόσεις πετρελαίου με τον γνωστό 1.6 TDI και 80 ή 95 ίππους. Για τους εραστές των γρήγορων επιδόσεων προβλέπονται δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις, μία 1,5 λίτρων με 150 άλογα και μία δίλιτρη τούρμπο με 200 ίππους, η οποία θα «κοσμεί» το VW Polo GTI. Το Polo των 115 ίππων δείχνει πάντως πιο ενδιαφέρον από τα υπόλοιπα, καθώς συνδυάζει τις σπιρτόζες επιδόσεις (επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 9’’, τελική 200 χλμ./ώρα) με μία λογική μέση κατανάλωση ελάχιστα κάτω από τα 5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., σύμφωνα με ανεπίσημες εργοστασιακές μετρήσεις. Η οδηγική αίσθηση θα παραπέμπει στο Golf έβδομης γενιάς, ενώ οι τιμές θα ξεκινούν λίγο χαμηλότερα από τις αντίστοιχες εκδόσεις του σημερινού μοντέλου. Μιλάμε βέβαια για ποσά της τάξης των 100 και 200 ευρώ, όμως η VW γνωρίζει, ότι οι περισσότεροι πελάτες της παραγγέλνουν τις πλουσιότερες εκδοχές με τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!